وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در جریان انجام دو عملیات پلیسی در پایتخت خبر داد.
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً ما در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر برای عفاف و حجاب از قبل برنامه‌ریزی داشتیم به یک باره با یک موضوع گرفتار نمی‌شدیم. در حوزه‌های ایجابی کار‌های زیادی می‌توانستیم انجام دهیم که ندادیم و اینگونه شد. نباید توقع داشته باشیم دستگاه قضا با همه برخورد کند؛ زیرا دو جبهه نیستیم و اگر پرونده تشکیل دهیم برای فرزندان خودمان تشکیل می‌دهیم.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی همتای جمهوری آذربایجانی خود با تاکید بر توطئه رژیم صهیونیستی علیه انسجام، امنیت و پیشرفت کشورهای منطقه، گفت: از وجود اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفا دشمنان سود می‌برند.
برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از ۱۱ بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و ۷۲ روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست تا راه‌ها را باز کند. برای همین باز کردن مسیر‌ها به سختی و کندی انجام می‌شود.»
شهرستان مارگون ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی برف‌گیر دارد که عملیات بازگشایی تنها با دو دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری انجام می‌شود. بنا به گفته فرماندار مارگون بارش برف در گردنه‌های منطقه مور زرد زیلایی به ۳ متر رسیده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی خبر داد.
قنادباشی می‌گوید: دو اتفاق جدید در داخل سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده است؛ یکی انسجام و اتحاد فلسطینیان در مبارزه با اسراییل است که برای نخستین‌بار، فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی ۱۹۴۸، آمادگی برخورد مشترک با اسراییل دارند. دومین اتفاق این است که درون اسراییل هم به شکل عجیب احزاب و گروه‌های اسراییلی رودرروی هم قرار گرفته‌اند. حتی در کابینه یکدست راست افراطی نتانیاهو هم اختلاف‌ها مشهود است.
نسجام کوانتومی به این امکان اشاره دارد که یک جسم می‌تواند هم‌زمان دو حالت مختلف را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال، انسجام کوانتومی ظریف است و به‌راحتی فرو می‌ریزد؛ بنابراین مشخص نبود که پروتکل جدید کار می‌کند یا خیر؛ بنابراین تیم محققان اولین آزمایش‌های خود را انجام دادند که نتایج به‌دست آمده از آن‌ها تأثیرگذاری این روش را نشان می‌داد: «ما همچنین نشان دادیم که حتی پالس‌های مایکروویو بسیار کم‌توان را می‌توان با استفاده از پروتکل ما به‌طور مؤثر تشخیص داد.»
در جریان سفر محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
ماسک گفت: دو کاربرد اول انسان که توسط دستگاه نورولینک مورد هدف قرار گرفته اند، در بازگرداندن بینایی و فعال کردن حرکت عضلات در افرادی است که نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ حتی اگر کسی هرگز بینایی نداشته باشد، مثل اینکه نابینا به دنیا آمده است، ما معتقدیم که می‌توانیم بینایی را بازیابی کنیم.»
آنفلوآنزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سرفه، سردرد، گلودرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، و گا‌ها استفراغ و اسهال تظاهر می‌کند. در این میان تب و سرفه به عنوان علائم کلیدی مطرح هستند. سرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می‌یابد؛ ولی سایر نشانه‌های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود پیدا می‌کند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با اینکه بازی به دلیل گرمای هوا تحت تأثیر قرار گرفت ولی دو تیم بازی جوانمردانه انجام دادند.
به تازگی دو آزمایش موشک‌های مافوق صوت آمریکا که توسط شرکت‌های ریتون و تورتروپ گرومن ساخته شده‌اند، با موفقیت انجام شده است.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری سه دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید، سنگال و اروگوئه در پنجره بازی‌های ملی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ