سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت موقت طالبان امروز در سخنانی اعلام کرد: در یک سال گذشته هیچ روزنامه‌ نگاری در افغانستان کشته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
وزارت صمت پارسال وعده داده بود که خودروهای اقتصادی با دامنه قیمتی ۷ تا ۱۰ هزار دلار آن هم با فوریت وارد کشور خواهد شد اما با گذشت یک سال هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
محققان در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک رصدخانه این سیاهچاله را شناسایی کردند که موادی را به فضا باز می‌گرداند، اما این سیاه‌چاله در سه سال قبل هیچ ماده‌ای مصرف نکرده بود. ماه گذشته، تیمی با استفاده از یادگیری ماشینی، تصویر معروف مسیه ۸۷ را بهبود بخشید تا جزئیات بیشتری در مورد مواد اطراف آن مشخص شود.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
وزیر خارجه در ارزیابی از روابط ایران و روسیه و این که چه موضوعاتی در دیدار با همتای روسی اش باید مورد گفت و گو قرار گیرد؟ گفت: ارزیابی مناسبات تهران و مسکو به ویژه در یک سال و نیم گذشته ارزیابی مثبتی است . حجم تبادل تجاری ما در یک و نیم سال گذشته به بیش از ۳.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.
یک سال از جنگ در اوکراین گذشته و برخی تحلیل‌گران بر این باورند که این جنگ همچنان ادامه خواهد داشت، چون هیچ کدام از طرف‌ها نه آن‌چنان ضعیف هستند که مصالحه کنند و نه آن‌چنان قوی که پیروز شوند.
مدیرعامل باشگاه نساجی درباره راه ندادن تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را ارائه کرد.
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی رکورد تازه ای به نام خود ثبت کرد و ناترازی گاز دامن گیر استان‌های شمالی شد با این وجود هیچ یک از استان‌ها برخلاف سال‌های گذشته خاموشی گسترده را تجربه نکردند.
ما هیچ گاه در دوران معاصر یعنی از دهه ۵۰ به این‌طرف و ظرف این نیم قرن گذشته فقر و نابرابری به این شکل عریان و تاثربار نداشتیم که امروز وجود دارد. این مسئله بنیان‌های امنیت جامعه را به خطر انداخته و این اصلا در بودجه هیچ نمودی ندارد. این نشان می‌دهد بودجه عمدتا یک نوع مناسک است که سال به سال توسط حاکمیت نمایش داده می‌شود، اما مناسکی است که هیچ کدام از اهداف جامعه را تبیین نمی‌کند.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
استاد سابق دانشگاه تهران گفت: آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ متاسفانه طرح چنین مسائلی به جز اینکه حب و بغض و کینه مردم را تشدید کند، نتیجه دیگری ندارد.
شرکت سایپا در واکنش به گزارش مهر در مورد ادامه زیان دهی این شرکت با وجود افزایش ۶۲ درصدی قیمت اعلام کرد که طی یک سال گذشته مجوز افزایش قیمت نگرفته و قیمت کارخانه ثابت بوده است.
بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: الان نزدیک به ۹۵ درصد دریاچه ارومیه کاملا خشک شده است، اما باید یک نکته را در نظر بگیریم که تالاب‌ها قابلیت بازیابی و احیا دارند، یعنی اینکه اگر یک تالابی خشک می‌شود به این معنی نیست که هیچ وقت قابلیت احیا ندارد حتی اگر دریاچه ارومیه برای چند سال شرایط خشکی کامل را داشته باشد باز می‌تواند احیا شود کما اینکه در این یک دهه گذشته ما این روند را دیده ایم.
سخنگوی طالبان گفت: «طی یکسال گذشته هیچ رسانه‌ای از سوی امارت اسلامی تعطیلی نشده است.»
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: وزارت صمت با توجه به افزایش تولیدات، یکی از موفق‌ترین وزارتخانه‌های دولت است، کنترل بازار مصرف صرفاً در دست این وزارتخانه نیست و همه دولت باید کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ