روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
صنعت دفاعی در سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت های بسیای از جمله الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی و دست یابی به موشک هایپرسونیک بود.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران بار‌ها از پایتخت فرانسه بازدید کرده است.
نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در گزارشگری مالی منتهی به اسفندماه 1401 برای هر يورو معادل 265،000 ريال و برای هر دلار آمریکا معادل 250،000 ريال و ساير اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به يورو تعیین شد.
وزیر اقتصاد گفت:حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ ، ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.
پزشکان تونسی موفق شدند بقایای یک خنجر را که در عمق پنج سانتی‌متری پهلوی یک شهروند الجزایری باقی مانده بود بعد از ۲۵ سال از بدن او خارج کنند.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که سرمای امسال در طول ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است ادامه داد: ممکن است تا چند سال آینده، شاهد چنین سرمایی در خراسان رضوی نباشیم.
کمپ تیم‌های ملی کشتی، ساختمان جدید فدراسیون کشتی و زیر مجموعه آنها به مدت ۲۵ سال برای استفاده فدراسیون کشتی رایگان و تثبیت شد.
کمپ تیم‌های ملی کشتی، ساختمان جدید فدراسیون کشتی و زیر مجموعه آنها به مدت ۲۵ سال برای استفاده فدراسیون کشتی رایگان و تثبیت شد.
سیر اخبار و تحولات میدانی- دیپلماتیک حاکم بر یمن حاکی از تمایل بازیگران فعال در این بحران برای کاهش تنش و کنترل درگیری‌ها است.
مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
۴۰ اسیر فلسطینی بیش از بیست و پنج سال است که در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند و بیشتر آنها به حبس ابد و یا ده ها سال زندان محکوم شده اند.
۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!
دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
رسانه های صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی جدید از شهرک نشینان اشغالگر نشان می دهد که آنها معتقدند اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تا ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون، ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند.
نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از انتخاب ۲۵ مؤسسه حسابرسی برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ واحدهای اجرایی شهرداری تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ