سخنگوی طالبان گفت: «طی یکسال گذشته هیچ رسانه‌ای از سوی امارت اسلامی تعطیلی نشده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی طالبان می‌گوید مقامات پاکستانی به جای تقویت امنیت کشور خود، انگشت اتهام را به سمت افغانستانی‌ها گرفتند.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز انفجار در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان را محکوم کرد.
سخنگوی طالبان اعلام کرد که این گروه اجساد اتباع افغانستان در حادثه غرق شدن قایق مهاجران در آب‌های یونان را به کشور بازمی‌گرداند.
سخنگوی وزارت کشور طالبان امروز در ارتباط با تنش مرزی نیروهای این گروه با ایران مدعی شد: در ولایت نیمروز نیروهای مرزبانی ایرانی به طرف افغانستان شلیک کردند که با واکنش متقابل مواجه شدند!
ذبیح الله مجاهد گفت: «موضوع قانون هم مهم است که کار برای آن هم در جریان است و آهسته آهسته پیش می‌رود، ولی چیزهای در اولویت است که تمرکز بر روی آن‌ها وجود دارد.»
سخنگوی طالبان اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی طالبان توانستند داعش را از بین ببرند و داعش آنگونه که سال قبل بود، دیگر تهدید بزرگی نیست.
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
خبرنگار: این فقط جهت ثبت شدن است، شما دو دختر دارید، آیا اون‌ها به مدرسه میروند؟ سخنگوی طالبان: (مکث) البته که میرن خبرنگار: البته که میرن، دختران شما در دوحه به مدرسه میروند…
سخنگوی وزارت خارجه طالبان می‌افزاید که «طالبان این‌طور نیستند، ما حکومت اسلامی هستیم، برعکس از زنان محافظت می کنیم».
معاون سخنگوی گروه طالبان به سخنان «پوتین» در سازمان پیمان امنیت جمعی درباره افغانستان واکنش نشان داد.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان، جمعه‌شب، در رشته‌توییت‌هایی نوشته که اظهارات سخنگوی کمیشنری سازمان ملل متحد و نماینده‌گان کشور‌های غربی در پیوند به شلاق زده شدن زنان در افغانستان غیرانسانی، ظالمانه و توهین به دین اسلام است.
سخنگوی گروه طالبان اعلام کرد عاملان حمله تروریستی شیراز دشمنان اسلام و مسلمانان هستند.
سخنگوی گروه طالبان اعلام کرد عاملان حمله تروریستی شیراز دشمنان اسلام و مسلمانان هستند.
سخنگوی طالبان در پیامی توییتری حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از دیدارش با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تصویری منتشر کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: آمریکا مانع به رسمیت شناختن ما است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: آمریکا مانع به رسمیت شناختن ما است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان گفت که اعلام کابینه رسمی در این کشور مدتی طول خواهد کشید.
سخنگوی طالبان اعلام کرد که به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهیونیستی و برقراری روابط با آن، به هیچ وجه در سیاست‌های طالبان جایی ندارد.
سهیل شاهین گفت: ما یک جامعه متفاوت، یک جامعه اسلامی هستیم، بنابراین نمی‌توانیم با جامعه اروپایی همتا شویم. ثانیاً، ما داریم همه چیز را از ابتدا می‌سازیم. تازه یک سال پیش همه چیز با قدرت گرفتن ما تکمیل شد، و شما قرن‌ها در ایالات متحده قدرت و دولت دارید
سخنگوی طالبان می‌گوید هنوز جسد ایمن الظواهری، رهبر القاعده که آمریکا مدعی کشتن وی در کابل شده پیدا نشده است.
ملا خیرالله خیرخواه، وزیر اطلاعات و فرهنگ طالبان، روز یکشنبه مولوی حیات‌الله مهاجر فرهی را به سمت معاونت انتشاراتی این وزارت برگمارد.
سخنگوی طالبان با تاکید بر این که طالبان نتوانست جسد الظواهری را بیابد و تا این لحظه اثری از آن پیدا نشده، افزود که طالبان از حضور الظواهری در این مکان اطلاعی نداشت.
سخنگوی طالبان درباره کشته شدن الظواهری گفت: این مساله در کل در دست بررسی و تحقیق است. ما هنوز هیچ جسدی پیدا نکرده‌ایم و مواد انفجاری به کار رفته در این حمله همه چیز را به طور کامل نابود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ