سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی رکورد تازه ای به نام خود ثبت کرد و ناترازی گاز دامن گیر استان‌های شمالی شد با این وجود هیچ یک از استان‌ها برخلاف سال‌های گذشته خاموشی گسترده را تجربه نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی لحظات ناراحت کننده ای را در جریان تقابل یوونتوس تجربه کرد.
تیم اتحاد کلبا، در غیاب سرمربی ایرانی خود، شکست سنگینی را مقابل النصر تجربه کرد.
شیرهای لندنی شکست تلخی را در خانه مقابل استون ویلا با دو گل تجربه کردند.
فوتبال به عنوان پر طرفدار ترین ورزش دنیا در سال های پیش رو روزهای عجیبی را تجربه خواهد کرد.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته های اخیر با افزایش شاخص ارزی مواجه شده است و بهای دلار در بازار متشکل در کانال 44 هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی معتقد است فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال های گذشته است.
طی یک فرایند جالب لوریس کاریوس اولین فینال خود را بعد از فینال کابوس وار چمپیونز لیگ سال 2018 تجربه خواهد کرد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: مقابل العین مستحق باخت نبودیم و بهتر از تیم حریف بازی کردیم.
استقلال در اتفاقی عجیب در این فصل در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان مجبور به سود بردن از دروازه‌بان سوم خود طی نیمه دوم شد.
تجربه تلخ قبلی‌ام باعث شد نتوانم دوباره به ازدواج فکر کنم. برای من فعلاً فقط دیدار با دخترم مهم است.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
یک کارشناس آب گفت: زمانی که در چرخه طبیعی دست برده می‌شود طبعات جبران ناپذیری به بار می‌آورد که از شواهد امر پیداست سد چمشیر ادامه دهنده تجربه تلخ سد گتوند است.
یک کارشناس آب گفت: زمانی که در چرخه طبیعی دست برده می‌شود طبعات جبران ناپذیری به بار می‌آورد که از شواهد امر پیداست سد چمشیر ادامه دهنده تجربه تلخ سد گتوند است.
بیانیه الجزایر نخستین تجربه تلخ ایران از توافق با آمریکا بود،توافقی مشابه برجام که با خوش‌خیالی مقامات و غفلت از سیاست‌های فریبنده ایالات متحده حاصل شد و برگ دیگری از بدعهدی‌ آنها را رقم زد.
مدافع چپ ملی‌پوش استقلال در جریان دیدار با تونس از زمین اخراج شد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی که پس از یک شکست تلخ ایران را پس از هشت سال ترک کرده بود، در بازگشت بار دیگر طعم تلخ باخت را تجربه کرد.
منیر الحدادی که روزگاری آرزوی درخشش در ترکیب اسپانیا را داشت، حتی نتوانست جام جهانی را با مراکش تجربه کند.
ستاره خط میانی ملی ایران در دهه هفتاد و یکی از بهترین های تاریخ ایران در پست شماره شش، بازی ملی در پست دفاع چپ را هم تجربه کرده است.
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود به حوادث دانشگاه امیرکبیر پرداخت.
ریکاردو لوکارلی، ستاره با تجربه تیم ملی والیبال برزیل در اواخر ست چهارم دیدار برابر لهستان و مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
کاسمیرو شب گذشته برای اولین بار در ترکیب ثابت منچستریونایتد قرار گرفت ولی شکست تلخ خانگی برابر رئال سوسیداد و تحقیرشدن مقابل بال این تیم را تجربه کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء امارات فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ را با یک شکست تلخ آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ