بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی از جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی کشور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید کیک زرد نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ۲ میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بکارگیری فارغ‌التحصیلان علوم پایه در سازمان انرژی اتمی گفت: از سال گذشته موضوع استخدام این گروه از فارغ‌التحصیلان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
دبیر کل سازمان ملل برای سومین بار ظرف یک سال گذشته راهی اوکراین شد.
مشهد _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ظرفیت اقامت نوروزی برای ایام پیش رو در استان نسبت به مدت مشابه یکسال قبل به میزان ۲۶ درصد رشد دارد.
رجبی مشهدی گفت:یکی از اقدامات صنعت برق طی ۲۰ سال گذشته پایداری شبکه برق بوده است،پایداری شبکه برق ایران در حالیکه طی چند سال اخیر در کشورهای همسایه یک نوبت تجربه خاموشی بزرگ داشته اند.
ما هیچ گاه در دوران معاصر یعنی از دهه ۵۰ به این‌طرف و ظرف این نیم قرن گذشته فقر و نابرابری به این شکل عریان و تاثربار نداشتیم که امروز وجود دارد. این مسئله بنیان‌های امنیت جامعه را به خطر انداخته و این اصلا در بودجه هیچ نمودی ندارد. این نشان می‌دهد بودجه عمدتا یک نوع مناسک است که سال به سال توسط حاکمیت نمایش داده می‌شود، اما مناسکی است که هیچ کدام از اهداف جامعه را تبیین نمی‌کند.
ماکرون گفته است که اروپا باید از جنگ یک سال گذشته در اوکراین درس بگیرد. براساس بیانیه دفتر مکرون، از درس‌های جنگ اوکراین برای فرانسه این است که ارتش این کشور باید واکنش‌پذیرتر شود، ظرفیت اعزام سریع پیدا کند، تجهیزاتی با عملکرد بهتر داشته‌باشد و لجستیک و مهمات ارتش تقویت شود.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
استاد سابق دانشگاه تهران گفت: آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ متاسفانه طرح چنین مسائلی به جز اینکه حب و بغض و کینه مردم را تشدید کند، نتیجه دیگری ندارد.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
معاون میراث‌فرهنگی گفت: در دولت سیزدهم و در یک سال گذشته ۳۵ موزه به ظرفیت مجموعه موزه‌های کشور اضافه شده است و به رئیس‌جمهوری قول داده‌ایم تا پایان ۱۴۰۴ تعداد موزه‌ها را به عدد هزار برسانیم.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به تولید ۲۶۶ هزار تن گندم طی سال گذشته در این استان گفت: ظرفیت تولید گندم می تواند تا حدود ۴۰۰ هزار تن افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه پروژه مقاوم‌سازی دانشکده ادبیات و علوم انسانی از ۲ سال گذشته آغاز شده، گفت: مدیریت جدید، میراث‌دار خرابی‌های مدیریت قبلی است. در حال حاضر، رئیس فعلی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برای جبران کاستی‌های گذشته اقداماتی انجام داده است؛ بنابراین بخاطر تلاش برای بهبود وضعیت دانشکده نباید مورد مواخذه قرار بگیرد.
معاون برنامه‌ریزی برق حرارتی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تاکنون حدود ۴۵۰۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌ها افزوده شده است، گفت: تا پایان تابستان ۱۵۰۰ مگاوات دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه‌تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند رقم خورد.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه‌تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند رقم خورد.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند که به واسطه مجموعه عوامل متعددی رقم خورد، امیدها را برای بهبود وضعیت صنعت برق کشور در آینده زنده کرد.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند که به واسطه مجموعه عوامل متعددی رقم خورد، امیدها را برای بهبود وضعیت صنعت برق کشور در آینده زنده کرد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با قانون جدید مجلس فرآیند دو یا سه ساله ای که پیش روی بانوان برای درخواست مهریه بود را کاهش داده و به صورت شرعی که عندالمطالبه است برای خانم ها راحت تر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ