بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
دادستان تهران از مهلت یک ماه به مالکان مبنی بر اعلام منشاء ارز پرداختی جهت واردات کشنده‌‎‌ها خبر داد.
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.
در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع از سوی شقایق دهقان بازیگر سال‌های گذشته تلویزیون، دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد.
الیاس نادران نماینده منتقد مدیریت قالیباف در مجلس، با توزیع نامه‌ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام نامزدی کرد. او نوشته است: شفافیت آرا شعار رئیس و پاره از منتخبین تهران بود. صرف نظر از اینکه آیا کسی میتواند از طرف کلیت مجلس بعدی وعده انتخاباتی بدهد یا نه، انتظار این بود که حداقل آن‌ها که شعار شفافیت داده اند به آن عمل می‌کردند. اگر مدیریت مجلس شفاف عمل می‌کرد داستان خودرو‌های شاسی بلند مربوط به سال۱۴۰۰ که در حوزه اجرایی مجلس اتفاق افتاده است این چنین دامن مجلس را نمی‌گرفت.
دادستان تهران از احضار احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی به دادستانی تهران خبر داد.
در پی عدم ارائه مستندات از سوی مدیرعامل روزنامه جهان صنعت، دادستانی تهران، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد.
دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت اعلام جرم کرد.
دادستان تهران گفت: امروز ۱۱۵ نفر از قضات شعب مختلف دادستانی تهران به زندان زنان استان تهران رفتند و به درخواست‌های تمام مددجویان این زندان رسیدگی کردند.
دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
براساس اعلام دفتر سخنگوی فراجا عاملان ضرب و شتم یک خانم جوان پس از دستگیری تحویل دادستانی تهران شدند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی رئیس ساواک تهران شد.
دادستان تهران گفت: دو محموله داروی خاص از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با دستور دادستان تهران ترخیص شد.
ابوترابی گفت: نماینده مجلس دهم ۲۸۷ متر خانه در الهیه تهران با بازپرداخت اقساط ۵ ساله از وزیر راه و شهرسازی گرفت تا برای استیضاح نشدن وزیر رأی جلب کند. گزارش این موضوع را در قالب نامه‌ای هم به دادستان کل کشور دادیم، اما اتفاقی رخ نداده است.
کاظم غریب‌آبادی اعلام کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تهران با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات درباره نقش شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی در اغتشاشات را آغاز کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از شروع به تحقیقات دادستانی تهران درخصوص شبکه های فارسی زبان ضد ایرانی خبر داد.
دادستان تهران گفت: در جلسه با مدیران گروه یک گروه خودروسازی، تذکرات لازم درخصوص توجه به مطالبات صنفی و پرداخت حق و حقوق کارگران ارائه شد.
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
بر اساس اعلام قوه قضائیه، دادستانی تهران در نامه‌ای به وزارت ورزش قطاری از اتهامات مهدی تاج را اعلام کرد.
بر اساس اعلام قوه قضائیه، دادستانی تهران در نامه‌ای به وزارت ورزش قطاری از اتهامات مهدی تاج را اعلام کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.
در پی دستور دادستانی تهران، عرضه نذورات و موادغذایی توسط هیئت‌های مذهبی در مناطق ۳ ، ۴ ، ۷ و ۸ تهران در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ