ابوترابی گفت: نماینده مجلس دهم ۲۸۷ متر خانه در الهیه تهران با بازپرداخت اقساط ۵ ساله از وزیر راه و شهرسازی گرفت تا برای استیضاح نشدن وزیر رأی جلب کند. گزارش این موضوع را در قالب نامه‌ای هم به دادستان کل کشور دادیم، اما اتفاقی رخ نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فهم باهنر از مصاحبه حجاریان درست نبوده است.حجاریان شرط نگذاشته است، بلکه شرایط جامعه را تشریح کرده است.طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.جامعه از کنشگری سیاسی با پروکسی عبور کرده است.شورای نگهبان نه تنها در مرحله انتخابات و احراز صلاحیت‌ها اختیارات فراگیر و حتی وسیع‌تر خود را تثبیت کرده، بلکه مقوله مینو خالقیسم که در مجلس دهم رخ داد را رسما قانونی می‌کند.مردم خودشان در حوزه سیاسی اجتهاد کرده و تصمیم می‌گیرند که چه مسیری را انتخاب کنند.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
احمد علیرضابیگی، نماینده‌ی تبریز در مجلس یازدهم و از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد درباره‌ی سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: «آقای دکتر احمدی‌نژاد» بیمار و رنجور نبوده اما تشخیصش این بود که اعتراض در این شرایط بازی در زمین دشمنانی است که به دنبال براندازی‌اند.
ماجرای امامزاده بودن پدر یکی از نمایندگان مجلس دهم جدیدا در فضای مجازی داغ شده است.
احمد مازنی، نماینده دوره دهم مجلس با انتقاد از عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا می‌گوید: «شورا‌های عالی فراتر از قانون اساسی قرار گرفتند. اختیاراتی که به این شورا‌ها داده‌اند، در چارچوب تعلیق قانون اساسی تعریف می‌شود. احتمال دارد که محسن رضایی بخواهد برنامه‌های اقتصادی خود را در جایگاه جدید خود دنبال کند.»
جامعه به بزرگان خود نگاه می‌کند. آقای مخبر در روز‌های اخیر مصاحبه کرده، اما یک گزارش کار ارائه نکرده است. ۲۲ ماه از عمر شما گذشته است، تو را به خدا بگویید این حقوقی که گرفته‌اید چه کار کرده‌اید و به غیر از توسعه فقر، افزایش بیکاری و بزهکاری، چه کار کرده‌اید؟
ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.
صدای ضبط شده نیم ساعته از واسطه‌ای که فرآیند احراز صلاحیت‌های پولی را شرح می‌دهد به دستم رسید. این فرد توضیح می‌دهد که صلاحیت یک نماینده که در مجالس هفتم و دهم حضور داشته از این طریق احراز شده است. هر چند سخنگوی دستگاه قضا اظهار کردند که هیچ کدام از این افراد با شورای نگهبان ارتباطی نداشتند، اما هرگز در این زمینه شفاف‌سازی نشد.
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: متاسفانه در کشور ما هر صحبتی در دفاع از حقوق زنان می‌شود از سوی برخی افراد فمینیست محسوب می‌شود. برخی مقابله نمی‌کنند و صراحتا اعلام می‌کنند بله من فمینیست هستم، اما این فمینیست بودن به معنی دفاع از حقوق زنان و نه چیز دیگری است.
فردین فرمند نماینده مجلس دهم درگذشت.
فردین فرمند نماینده مجلس دهم درگذشت.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.
اردیبهشت سال ۹۹ بود که اسماعیلی سخنگوی وقت قوه قضائیه خبر از حبس تعزیزی دو نماینده زنجان در مجلس (فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان استان زنجان در مجلس دهم) به‌جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو‌ها آن هم به‌مدت ۶۱ ماه داد. در همین راستا اوایل خرداد همان سال بود که رسانه‌ها، خبر دستگیری این دو نماینده مجلس را منتشر و اعلام کردند این دو نماینده مجلس برای گذراندن محکومیت خود روانه زندان شدند.
اردیبهشت سال ۹۹ بود که اسماعیلی سخنگوی وقت قوه قضائیه خبر از حبس تعزیزی دو نماینده زنجان در مجلس (فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان استان زنجان در مجلس دهم) به‌جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو‌ها آن هم به‌مدت ۶۱ ماه داد. در همین راستا اوایل خرداد همان سال بود که رسانه‌ها، خبر دستگیری این دو نماینده مجلس را منتشر و اعلام کردند این دو نماینده مجلس برای گذراندن محکومیت خود روانه زندان شدند.
احمد مازنی، نماینده مجلس دهم گفت: اگر وسط‌بازی این است که در عین باور به مردم‌سالاری، تأمین آزادی‌های مدنی، بهبود شرایط اقتصادی اما نخواهیم خون از دماغ کسی بیاید و رفتارهای افراطی از هر دو سمت سر بزند، باید بگوییم که وسط‌بازها با هم متحد شوید.
نماینده تهران در مجلس دهم گفت: یکشنبه شب بود که ابتدا از طریق فضای توییتر متوجه شدم خبرگزاری‌های اصولگرا درباره احضار من به قوه قضاییه صحبت می‌کنند. صبح پی‌دی‌اف ابلاغیه را باز کردم و متوجه شدم در آن نوشته شده برای «دفاع از اتهام انتسابی» یعنی اساسا تفهیم اتهامی صورت نگرفته بود که مشخص شود برای چه جرمی من احضار شده‌ام.
محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفته که براساس این مصوبه کمیسیون قضایی برای مهریه‌های تا سقف ۱۴ سکه حق ثبتی درنظر گرفته نشده و از مهریه‌های بین ۱۴ تا ۱۰۰ سکه چهار دهم درصد قیمت سکه‌ها به عنوان حق ثبت درنظر گرفته شده و مهریه‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه مشمول پرداخت ۲درصد حق ثبت و مهریه‌های ۲۰۰ سکه به بالا مشمول پرداخت ۱۵درصد حق ثبت می‌شوند و زوج‌ها باید ۱۵درصد قیمت سکه‌ها را به عنوان حق ثبت پرداخت
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد.
نماینده دوره دهم ایلام در مجلس گفت: چند ماه است که همه ما شاهد آن هستیم که جریانی به جای پرداختن به مشکلات معیشتی ناگهان موضوع حجاب زنان را تبدیل به چالشی امنیتی کرده و از تریبون‌های مختلف ادارات و نهاد‌ها را به برخورد با زنان فرا خوانده است.
یک نماینده مجلس دهم در توئیتی نوشت: ما می‌خواهیم آمریکا را تحقیر کنیم درحالی‌که ملت ما زیر فشارهای معیشتی درحال تحقیر شدن است. نباید کاتولیک‌تر از پاپ باشیم.
علی مطهری، نماینده مجلس دهم نوشت: همه به‌خاطر یک ژست انقلابی که ما می‌خواهیم آمریکا را تحقیر کنیم درحالی‌که ملت ما زیر فشار‌های معیشتی درحال تحقیر شدن است.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ