معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی رئیس ساواک تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک! حواشی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است. حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک!
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
وزیر خارجه اوکراین توافق صادرات غلات را به‌عنوان بهانه‌ای تازه برای درخواست تسلیحات نظامی جدید از غرب مطرح کرد.
دیپلمات ارشد و وزیر خارجه پیشین دولت چین از کره جنوبی و چین درخواست کرد تلاش کنند حس خودمختاری راهبردی از غرب را تقویت و در احیای آسیا به پکن کمک کنند.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
جرارد پیکه که از او خواسته شده بود در جشن قهرمانی بارسلونا شرکت کند، ترجیح داد این درخواست را رد کند.
اوکراین تا ماه مه اکثر موشک‌های ضد هوایی خود را تمام خواهد کرد. کی یف در مواجهه با چشم انداز برتری هوایی روسیه، ماه هاست که از غرب درخواست سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری را کرده است.
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت که غرب به راهبرد گسترده‌تری برای مقاومت در برابر روسیه با ارائه حمایت از قاره آفریقا نیاز دارد.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد دولت کی یف در درخواست مداوم پول و سلاح از غرب انتقاد کرد.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می‌رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
شهردار منطقه ۹ از ثبت روزانه ۷۰ پیام که بیشترین درخواست ثبت شده شهروندان غرب پایتخت در سامانه ۱۳۷، موضوع «خدمات شهری» است، خبر داد.
بعد از درخواست روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای صدور ITC شیخ دیاباته، فدراسیون قطر آن را صادر کرده است.
روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از منابع ناشناس مدعی شده است که روسیه از ایران خواسته مراکز نظامی در غرب استان حماه سوریه و همچنین پایگاه‌های خود در مرکز و غرب سوریه را ترک کنند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ساعتی پیش از درخواست یکی از روسای ارشد اروپای غربی برای میانجی‌گری سیدابراهیم رئیسی در جنگ روسیه و اوکراین خبر داده بود، اما این مقام اروپایی کیست؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قطعاً به نقطه‌ای رسیدیم که طرف مقابل به راحتی نمی‌تواند درخواست تعطیلی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای ما را داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ