الیاس نادران نماینده منتقد مدیریت قالیباف در مجلس، با توزیع نامه‌ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام نامزدی کرد. او نوشته است: شفافیت آرا شعار رئیس و پاره از منتخبین تهران بود. صرف نظر از اینکه آیا کسی میتواند از طرف کلیت مجلس بعدی وعده انتخاباتی بدهد یا نه، انتظار این بود که حداقل آن‌ها که شعار شفافیت داده اند به آن عمل می‌کردند. اگر مدیریت مجلس شفاف عمل می‌کرد داستان خودرو‌های شاسی بلند مربوط به سال۱۴۰۰ که در حوزه اجرایی مجلس اتفاق افتاده است این چنین دامن مجلس را نمی‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس نادران نماینده مردم تهران در تذکر آیین نامه‌ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟ چرا اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد.
الیاس صخیری، هافبک تونسی تیم کلن اعلام کرد که در تابستان امسال پس از چهار فصل، این تیم را ترک خواهد کرد.
نمایندگان مجلس با ۲۱۰ رأی محمدباقر قالیباف را به‌ سمت رئیس‌مجلس در چهارمین سال دوره یازدهم مجلس انتخاب کردند. الیاس نادران ۴۷ و فریدون عباسی ۷ رای کسب کردند.
الیاس نادران که پیش از این نیز سابقه رقابت با قالیباف بر سر ریاست را در کارنامه خود دارد، با توزیع نامه ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام کاندیداتوری کرد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: الیاس نادران تنها گزینه‌ای است که برای شرکت در انتخابات ریاست مجلس و رقابت با قالیباف اعلام آمادگی کرده است.
الیاس پاکدل، نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم کوراش ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
روز دوم از دوازدهمین دوره رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا توسط الیاس پاکدل و رسیدن جمع مدالهای ایران به عدد هشت به پایان رسید.
روز دوم از دوازدهمین دوره رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا توسط الیاس پاکدل و رسیدن جمع مدالهای ایران به عدد هشت به پایان رسید.
الیاس علی‌اکبری و محبوبه خورشیدی به‌عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کوراش کشورمان انتخاب شدند.
الیاس حضرتی نوشت: بلافاصله پس از پیروزی امام بر رفراندوم تکیه کرده و رسما خواستار آرای مردم شدند. همه این اصرارها بر رفراندوم و کسب آرای مردمی برای این بود که بنیاد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای عمومی گذاشته شود. امروز هم نیاز داریم تا این نسخه مردم‌سالارانه احیا شود.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفاکرده است.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تقدیم استعفای خود از نمایندگی مجلس خبر داد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به صورت رسمی با مهاجم زیر 19 ساله‌های خود قراداد امضا کرد.
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: الیاس رئیسی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ فردی را به‌دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود؛ و در نهایت حکم قصاص این فرد در تاریخ ۳ دی ماه اجرا شد. همچنین وی در مورد پرونده ایوب ریگی گفت: این متهم به‌دلیل اختلافات شخصی فردی را با سلاح جنگی به قتل رسانده بود و در دادگاه به قصاص محکوم شد.
الیاس شاعر، هافبک مراکش، در نشست خبری بازی با فرانسه گفت که بهترین مربی دنیا را دارند و فردا این مهم ثابت خواهد شد.
الیاس حضرتی نوشت: امیدوارم اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار بگیرد و با درایت خود چشم طمع دشمنان ایران را خنثی کند.
کیهان نوشت: مدیر روزنامه‌ای که چند بار تحریریه اجاره‌ای اش پر و خالی شده و بسیاری از آن‌ها سر از بی‌بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های بدنام ضد انقلاب در خارج کشور سر در آورده‌اند و عارش نیامده، و ضمنا به طور اتفاقی مشغول رفاقت و کله پاچه خوری با شهرام جزایری بوده، طبیعی است که حمله به حیا و عفاف و حجاب اصلا برایش مسئله نباشد.
الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.
الیاس حضرتی:‌ به صداوسیما فشار بیاورید تا صداهای دیگر را هم بشنود، به آنها تریبون دهد، هر یک نفر ایرانی که به مخاطبین اینترنشنال و بی‌بی‌سی اضافه شود مقصرش شما و عملکرد ضعیف مدیران جمهوری اسلامی در حوزه رسانه است.
شادمهر نماینده مجلس گفت: از طیف جبهه پایداری، مرتضی آقا تهرانی و الیاس نادران داوطلب هستند، ولی بعید است که در برابر قالیباف، نمایندگان به آن‌ها اقبالی نشان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ