دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به رشد جمعیت در استان تهران، ظرفیت تامین آب شرب، بهداشتی و صنعتی محدود است و برای حتی یک نفر بیشتر از جمعیت کنونی تهران، امکان تامین آب وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از۳ خرداد، تاامروز ۳۹ پرواز انجام شده که ۲پروازآن مربوط به خدمه حجاج و ۳۷پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به نگرانی برخی هواداران درباره سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به دلیل مرگ دختربچه اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب ، بازداشت شد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نوسازی ناوگان هواپیمایی هما در سال جاری خبر داد.
مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی «رایان‌ ایر» اعلام کرد که با ادامه اعتصاب کارکنان این شرکت، امروز ۴۲ پرواز لغو شده و فردا نیز ۳۸ پرواز لغو می شود.
با حکم شهردار تهران، مسعود درستی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه شد.
محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت ایران‌گردی و جهان‌گردی و مدیرکل اسبق صندوق احیا امروز درگذشت.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی رأی موافق داد که بر اساس آن، سرتیپ دوم پاسدار شمس‌الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.
سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انتصاب شمس‌الدین فرزادی پور به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما انتخاب شد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: نیاز امروز کشور ۵۵۰ فروند هواپیما هست و ما تنها یک سوم این مقدار را داریم.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد: علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به دلیل گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ