دادستان تهران گفت: دو محموله داروی خاص از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با دستور دادستان تهران ترخیص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با همکاری راهبردی دو شرکت و ترکیب فناوری آنها، تراشه‌های گرافنی ساخته شده که به سرعت می‌تواند چندین پاتوژن را در نمونه‌های خون یا بزاق تشخیص دهد.
نتایج مطالعه‌ای نشان داد، افرادی که بیش از ۹ ساعت در شب می‌خوابند، دو برابر در معرض خطر ابتلا به زوال عقل قرار دارند. با این حال، کسانی که بین ۵.۵ تا ۷.۵ ساعت در شب می‌خوابند، حتی زمانی که از عوارض اولیه بیماری آلزایمر رنج می‌برند، کاهشی در سلامت شناختی خود مشاهده نمی‌کنند.
آزمایش خون این افراد به درستی دو مورد از سه سرطان را شناسایی کرده است. همچنین در این آزمایش‌ها متخصصان توانستند در بیش از ۸۰ درصد موارد منطقه اصلی را که سرطان از آنجا منشا گرفته، شناسایی کنند.
خاندوزی در دو نامه جداگانه به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ تعابیر تعارض و یا اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس را درست نمی‌دانیم؛ چرا که هر دو نهاد بر اساس وظایف قانونی خود عمل می‌کنند و وظیفه مجمع تشخیص، مصلحت است.
هفتصد و پنجاه و نهمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
از ۸۸ دانش آموز مدارس شهرستان گچساران دو نفر در بیمارستان شرکت نفت، دو نفر در بیمارستان بی بی حکیمه و ۶ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند، مابقی ترخیص شدند.
فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: ۱۵ نفر از دانش آموزان مدرسه که بر اثر مسمومیت دچار مشکل شده بودند به سرپایی مداوا شدند و حالشان رو به بهبودی است و به مرور در حال ترخیص هستند و دو دانش آموز نیر به بیمارستانی در قزوین منتقل شدند.
رئیس انجمن سرطان‌های زنان ایران با تاکید بر اهمیت غربالگری و تشخیص زودرس سرطان‌ها به خصوص در جامعه زنان ایران، گفت: در بــین زنــان کشــور‌های در حــال توســعه، سرطان دهانه رحـم از علـل مهـم مـرگ و میـر زنان محسوب میشود و بعد از سرطان سـینه، دارای بیشترین فراوانـی اسـت.
محققان از طریق تصویربرداری تشخیص دادند که حداقل دو تا از چهار رشته عصبی درون ماهیچه‌ای علاوه بر طول هر بازو به داخل بدن اختاپوس کشیده می‌شوند، جایی که دو بازوی مجاور را دور زده و با رشته‌های عصبی بازوی سوم ادغام می‌شوند. این الگو به این معنی است که همه بازو‌ها به طور سیستماتیک به هم متصل هستند.
اگر به تصویر زیر نگاه کنید در یک نظر همه چیز شبیه هم است. اما این دو تصویر کنار هم اختلافاتی اساسی دارند که مأموریت شما در این معما این است که تفاوت‌ها را در ۳۳ ثانیه پیدا کنید.
تشخیص احتمال انتخاب ساپینتو برای دو مدافع میانی و مدافع چپ استقلال در دربی، دشوار به نظر می رسد.
آن گونه که رسانه‌ها و کارشناسان می‌گویند تصمیم به اجرای این مصوبه می‌تواند دو علت داشته باشد؛ اول آنکه به منبع درآمدی جدیدی برای وزارت علوم تبدیل شود و ثانیا سدی باشد در برابر سیل مهاجرت دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور!
عضو اتحادیه صنف کامیونداران کشور از دو دلیل طولانی شدن ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک خبر داد.
رئیس اورژانس تهران از دو برابر شدن ماموریت های اورژانس با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در تهران خبر داد و گفت: برای تشخیص بیماری آنفلوانزا با اورژانس تماس نگیرید و به پزشک مراجعه کنید.
رئیس اورژانس تهران از دو برابر شدن ماموریت های اورژانس با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در تهران خبر داد و گفت: برای تشخیص بیماری آنفولانزا با اورژانس تماس نگیرید و به پزشک مراجعه کنید.
پزشک اورژانس بیمارستان لقمان می‌گوید: دو دانش آموز ۱۶ و ۱۷ ساله [ثنا.س و محدثه.ز] که لباس فرم مدرسه بر تن داشتند، توسط همکاران اورژانس تهران و با همراهی دو تن از معلمان یا اولیای مدرسه به اورژانس بیمارستان منتقل شدند که علایم شوک عصبی داشتند و بلافاصله با تزریق سرم و آرام بخش تحت نظارت همکاران ما قرار گرفتند.
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
بیمارانی که جراحی چاقی انجام می‌دهند، دو الی سه ساعت پس از بیهوشی باید شروع به راه‌رفتن کنند. قبل از جراحی و حداقل یک هفته تا یک ماه پس از آن جوراب‌های ضد آمبولی به صورت دائم به پا داشته باشند. دارو‌های ضد لخته نیز در هنگام بستری و پس از ترخیص برای آن‌ها تجویز می‌شود؛ بنابراین میزان آمبولی یک در هزار است. ممکن است از هر هزار نفر که این جراحی را انجام می‌دهند، یک نفر دچار آمبولی شود.
دو نانوکیت تشخیص آلودگی های نیترات و نیتریت و آمونیاک در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی رونمایی شد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نمایندگان مجلس با تصویب ماده ۳ طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه، چگونگی شفافیت آرای مجمع تشخیص، مجلس، هیات وزیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تعیین کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ