نایب رییس مهدی تاج جلسه امروز هیئت رییسه را «اضطراری» خواند تا بر شایعات در مورد تغییر در تیم‌ملی دامن بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
خوردن غذا‌های حاوی فیبر به کاهش تجمع چربی در اطراف شکم کمک زیادی می‌کند. از طرف دیگر فیبر موجب می‌شود تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری داشته باشید. فیبر با اتصال به اسید‌ها صفراوی مورد نیاز برای هضم چربی، جذب چربی در بدن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر فیبر به قند و کربوهیدرات نیز متصل می‌شود. موجب می‌شود که جذب آن‌ها در جریان خون به تأخیر بی افتد و آهسته‌تر انجام شود.
تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت فعلی تیم معترض بودند، مقابل مجلس و ساختمان باشگاه تجمع کردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: تجمع کنندگان عفاف و حجاب پیشنهاد دیدار با دادستان را قبول نکردند.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
سه‌شنبه ۲۸فروردین سال۱۳۴۱ مقامات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند تعداد درشکه‌ها و گاری‌های تهران افزایش پیدا کرده و در خیابان‌های جنوبی شهر بیش از ۸۰۰درشکه مشغول به‌کار هستند. به همین دلیل، آن‌ها باعث بند آمدن خیابان‌ها و اختلال در عبور و مرور شده‌اند.
معترضان در شهر نیویورک خواستار اتهامات علیه یک تفنگدار سابق آمریکایی شدند که مرد بی خانمانی را در مترویی که هر دو سوار آن بودند خفه کرده است.
مهدی عزیزی کارتونیست هم میهن تعیین ده نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات قانونی را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
هواداران افراطی پاری سن ژرمن برابر باشگاه تجمع کردند و با شعار علیه مسی خواستار اخراج او شدند.
اجتماع مطالبه‌گری گیلانی‌ها از مسؤولین جهت برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب عصر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.
صدها تن از مردم مراکش با حضور در برابر ساختمان پارلمان این کشور حمایت خود را از فلسطین و مسجدالاقصی اعلام کردند.
یک کارشناس حوزه سلامت گفت: استدلال هایی مانند مصرف پایین محصولات آلوده به سموم پرخطر تاثیری در سلامت انسان ندارد، اشتباه است.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.
خانواده معظم شهدا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، خواستار احقاق حقوق زنان ایرانی در سازمان ملل شدند.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
در پی تجمع عصر امروز در دانشگاه شریف و برخی گزارش‌ها مبنی بر درگیری در این دانشگاه، وزیر علوم برای پیگیری اوضاع در این دانشگاه حاضر شده است.
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.
امروز تجمع های اعتراضی در پی درگذشت مهسا امینی در چند شهر کشور از جمله تهران برگزار شد.
نایب رییس اول مهدی تاج جلسه امروز هیئت رییسه را «اضطراری» خواند تا بر شایعات در مورد تغییر در تیم‌ملی دامن بزند.
«مرگ بر مسوول بی کفایت» و «مسوول بی کفایت استعفا، استعفا»، «نیروی انتظامی حمایت، حمایت» و … از جمله شعارهایی بود که معترضین در این تجمع سر دادند.
مشهد ـ در حمایت از مردم غزه و فلسطین در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تجمع دانشجویی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ