تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد توتونچی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران، پس از تقدیم استوارنامه به مقامات کویتی رسما فعالیت خود را در این کشور عربی و اسلامی آغاز می‌کند.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
پائولو بنتو، سرمربی جدید تیم ملی امارات، ماموریت خود را برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز کرده است.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید ایران در کویت پیش از عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
عامری در بدو ورود به امارات با تأکید بر اینکه آینده امیدبخش و روشنی پیش روی روابط دوجانبه خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که مناسبات فیمابین در جهت تحقق اراده رهبران دو کشور هر چه بیشتر توسعه یابد.
علی محمدی، سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شانگهای در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ماموریت خود ارائه کرد.
سفیران جدید جمهوری فیلیپین و لیبی در آغاز ماموریت خود در ایران رونوشت استوار نامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کردند.
مجتبی حسینی بعد از سپری کردن سال سخت فوتبالی خود ممکن است با سرمربیگری امیدها چالش جدیدی را تجربه کند.
در وضعیت جدید و نقش روسیه و چین: بازگشت غرب به برجام ناممکن خواهد بود؛ برجام به لحاظ تکنیکی و زمانی قابلیت دوام ندارد؛ امید باقیمانده در جعبه پاندورا ازبین رفته است؛ و این هم که آمریکا دیپلماسی را تنها راه‌حل مساله هسته‌ای میداند، چیزی جز مذاکره «مستقیم و جامع» با ایران نیست.
سفیر جدید ایران در نیوزلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و درباره وضعیت روابط دو کشور و مهمترین محورهای همکاری‌های دو جانبه گفتگو کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره، در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
«نیکولا رش» سفیر جدید فرانسه در آغاز ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران خیلی زودتر از حد انتظار و البته به شکلی کاملا متفاوت‌تر از همیشه غرق در ماموریت جدید خود شد.
سفرای جدید ایران در کلمبیا و ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کردند.
سفیر ایران در کلمبیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کرد.
مجید تخت روانچی دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران نیویورک را ترک کرد تا به زودی "امیرسعید ایروانی" سفیر و نماینده دائم جدید ایران در سازمان ملل به محل ماموریت خود عزیمت کند.
مجید تخت روانچی دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران نیویورک را ترک کرد تا به زودی "امیرسعید ایروانی" سفیر و نماینده دائم جدید ایران در سازمان ملل به محل ماموریت خود عزیمت کند.
سفیر جدید دولت کویت در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز ماموریت خود در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ