هواداران افراطی پاری سن ژرمن برابر باشگاه تجمع کردند و با شعار علیه مسی خواستار اخراج او شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران استقلال یک بار دیگر اعتراض شان را به شرایط این باشگاه نشان دادند
تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت فعلی تیم معترض بودند، مقابل مجلس و ساختمان باشگاه تجمع کردند.
گروهی از هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شدند.
بیش از هزار نفر از هواداران سمپدوریا در اعتراض به مالک جنجالی این باشگاه مقابل مقر باشگاه در جنوا تجمع کردند.
تجمع گسترده هواداران اردوغان در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری ترکیه در آنکارا پس از پیروزی او در انتخابات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
کانون هواداران رئال مادرید برای تجمع بیرون ورزشگاه برنابئو و استقبال گسترده از بازیکنان پیش از شروع بازی با منچسترسیتی فراخوان داد.
با وجود لغو دیدار آ ا ک آتن و آریس، هواداران تیم شهر آتن مقابل محل تمرین تیم محبوبشان تجمع کرده‌اند.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
هواداران پی‌اس‌جی دقایقی پیش در مقابل دفتر این باشگاه تجمع کرده و علیه لیونل مسی شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.
شماری از هواداران باشگاه استقلال به دلیل اوضاع نابسامان این روز‌های باشگاه و حذف از لیگ قهرمانان آسیا مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
هواداران لیورپول شب گذشته با تجمع در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید سعی کردند مانع از استراحت آنها شوند.
گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
تصاویر هوایی هواداران عراقی را نشان می‌دهد که در بصره برای تماشای بازی پایانی جام خلیج فارس بین عراق و عمان جمع شده اند. ازدحام هواداران دستکم یک کشته و بیش از ۶۰ زخمی بر جای گذاشته است.
صدها تن از هواداران بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل به کنگره این کشور حمله کردند و همزمان در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری و دادگاه عالی تجمع کردند.
هواداران ایرانی حاضر در قطر برای سومین شب متوالی با تجمع در محله سوق السجاد دوحه حمایت خود را از تیم ملی ایران اعلام کردند.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند.
تصاویری از اجتماع امشب ایرانیان در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
هواداران صنعت نفت علیه مربی و مدیر زردپوشان تجمع کردند.
یوفا در آستانه دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی برای هواداران تیم آلمانی دستورالعمل‌ سخت‌گیرانه‌ای صادر کرد تا از ایجاد درگیری در شهر مارسی جلوگیری کند.
یوفا در آستانه دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی برای هواداران تیم آلمانی دستورالعمل‌ سخت‌گیرانه‌ای صادر کرد تا از ایجاد درگیری در شهر مارسی جلوگیری کند.
معترضان در بیرون خانه خانم فرناندز در بوئنوس آیرس تجمع کردند و با از میان برداشتن موانعی که پلیس قرار داده بود با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند.
این هواداران معتقد بودند که تنها ۲ روز تا آغاز لیگ باقی مانده، اما مدیران هنوز نتوانستند اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند.
گروهی از هواداران دونالد ترامپ پس از انتشار اخبار مربوط به یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، در اطراف اقامتگاه او در فلوریدا تجمع کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ