«مرگ بر مسوول بی کفایت» و «مسوول بی کفایت استعفا، استعفا»، «نیروی انتظامی حمایت، حمایت» و … از جمله شعارهایی بود که معترضین در این تجمع سر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
هواداران استقلال یک بار دیگر اعتراض شان را به شرایط این باشگاه نشان دادند
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
تجمع مردمی در کره‌جنوبی در اعتراض به تنش‌آفرینی آمریکا در شبه‌جزیره کره در سئول برگزار شد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع فلسطینیان در حمایت از یک شهروند فلسطینی اهل قدس و اعتراض به حکم تخریب منزل وی را به خشونت کشیدند.
شهروند سوری‌الاصلی که قرار بود با مجوز اعطایی از سوی سوئد تجمعی را در استکهلم برگزار کند، گفت: قصد هم نداشتم تورات و انجیل را آتش بزنم؛ می‌خواستم هتک حرمت به قرآن را محکوم کنم.
تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت فعلی تیم معترض بودند، مقابل مجلس و ساختمان باشگاه تجمع کردند.
به دلیل اخلال چند روزه در رفت و آمد شهروندان و بر هم زدن نظم و انضباط شهری، پلیس با تجمع کنندگان برخورد کرد و تعداد قلیلی از آن‌ها که در برابر قانون مقاومت می‌کردند را بازداشت کرد.
تعدادی از شهروندان و طلاب در اعتراض به وضعیت حجاب، معیشت و فضای مجازی اقدام به برگزاری تجمع و تحصن در مقابل دفتر رئیس قوه‌قضاییه در تهران کردند.
شهروندان اردنی با تجمع در مرکز امان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.
فرمانده انتظامی قائمشهر گفت: شهروندان در روز بازی با استقلال از تردد‌های غیرضروری و تجمع در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.
ده ها نفر از شهروندان فلسطینی در همبستگی با اسرای دربند زندان های رژیم صهیونیستی مقابل دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در شهر البیره واقع در کرانه باختری تجمع کردند.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
کرد‌های مقیم پاریس معتقدند این حمله یک حمله عمدی به شهروندان کرد بوده است. ساعاتی پس از دستگیری ضارب، تعدادی از کرد‌های پاریس در محل حادثه تجمع کرده و طبق گزارش پلیس، میز رستوران‌ها و سطل‌های زباله را به خیابان آوردند.
ده‌ها شهروند مراکشی از صبح امروز در شرکت هواپیمایی رویال ایر کازابلانکا تجمع کردند تا بلیت سفر به قطر را تهیه کنند.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس،‌ اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره هسته‌ای ایران به تجمع ایرانیان در برلین واکنش نشان داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.
برخی از شهروندان لبنانی که حساب‌های سپرده‌شان به مدت ۳ سال توسط دولت مسدود شده بود، به بانکی که در مقابل آن تجمع اعتراضی کرده بودند، یورش بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ