امروز تجمع های اعتراضی در پی درگذشت مهسا امینی در چند شهر کشور از جمله تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از شهروندان و طلاب در اعتراض به وضعیت حجاب، معیشت و فضای مجازی اقدام به برگزاری تجمع و تحصن در مقابل دفتر رئیس قوه‌قضاییه در تهران کردند.
تجمع اعتراضی جمعی از جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد عصر دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
یک کمیته صلح در یکی از شهرهای یونان خواستار برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به حضور ناو هواپیمابر آمریکا به این منطقه شد.
شماری از معترضان در آمریکا با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار توقف اقدامات جنگ طلبانه کشورشان در اوکراین و مذاکره با روسیه شدند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
تجمع اعتراضی مردمی_دانشجویی، در مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار شد.
تجمع اعتراضی در محکومیت کمیسیون مقام زن روز چهارشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۱) با حضور جمعی از زنان در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران برگزار شد.
به عبارت ساده‌تر دانشگاه و تجمعات دانشگاهی، نسخه و نماد کوچک‌تر همان محیطی است که مطالبه اجرایی شدن اصلی ۲۷ قانون اساسی در آن طرح می‌شود. حالا بر خلاف تمامی انتظارات و مطالبات برای برداشتن گام‌های عملی در مسیر اصلاح و قانونیت بخشیدن به تجمعات، شاهد هستیم گامی منفی در مسیر سلب برگزاری تجمع اعتراضی در نهاد دانشگاه و آموزش عالی برداشته شده است.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
سفارت آمریکا در قاهره به اتباع خود در مصر درباره نزدیک شدن به محلهای برگزاری تجمع های اعتراضی احتمالی هشدار داد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
جمعی از احزاب اصلاح طلب در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشته‌اند: ما جمعی از احزاب اصلاح طلب با ارسال نامه شماره ۱۳۲۳۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ به وزیر محترم کشور اطلاع دادیم که قصد برگزاری یک تجمع آرام را داریم که متاسفانه با وجود گذشت بیش از دو هفته پاسخی به آن داده نشده است.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر معترضان و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
تجمع اعتراضی مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد و پرچم کشورمان عصر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.
دانشجویان همچنین خواستار پیوستن اساتید به این اعتراض ها شدند و از سکوت آنها انتقاد کردند.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، سه‌شنبه ۱۸ مرداد در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ