احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس 25 تیر برگزار می‌شود.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قطعا قیمت خودرو تا ۲ الی ۳ ماه آینده تغییر می کند، گفت: هفته آینده با مدیران مونتاژکاران جلسه داریم تا اعتراضات آنها در مورد قیمت خودروها را بررسی کنیم.
با اعلام نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی بعدی مجلس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به پایان رسید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اعلام نایب رئیس مجلس پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
رئیس جمهور در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت بر اهتمام‌ برای تسریع تصویب لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد.
باشگاه استقلال خواهان بخشش یک جلسه دیگر از محرومیت ریکاردو ساپینتو است که در این صورت او هفته بعد روی نیمکت تیمش می‌نشیند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده جهت سرکشی در حوزه‌های انتخابیه خود حضور خواهند داشت و جلسه علنی بعدی مجلس اول اسفند تشکیل می‌شود.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
اتحادیه فوتبال روسیه فردا جلسه دیگری را برای بررسی طرح انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل می‌دهد.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت، می‌گوید امیدوار است ITC تاوارس، مربی جدید این تیم برای هفته بعد صادر شود.
بر اساس قانون باید ابتدا برنامه هفتم بررسی و تصویب شود سپس بر اساس آن لایحه بودجه تدوین شود، اما بر اساس شرایط موجود در دولت ممکن است مجوز‌هایی کسب شود که برنامه هفتم با تأخیر تدوین شود. لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حال تدوین است و بعد از اتمام آن برنامه هفتم توسعه تدوین می‌شود
بعد از گذشت شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال هنوز وضعیت مس رفسنجان مشخص نیست.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند جلسه تمرین در تهران، راهی اتریش می‌شود و یک هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی، به احتمال زیاد اردوی خود را در دبی برگزار می‌کند.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، واگذاری بلوک دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا، طبق روال خود در حال انجام است.
بعد از ظهر در جلسه شورای مرکزی حزب شرکت کردم. بحث‌های مهمی در دستور بود. از بیمارستان قلب خواسته بودند برای مشورت راجع به مسائل مربوط به معالجه آقای خامنه‌ای (که روز قبل ترور شده بود) کسی از مسئولان به آنجا برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ