اتحادیه فوتبال روسیه فردا جلسه دیگری را برای بررسی طرح انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال امید تا پایان هفته خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
وزیر کار با اشاره به اینکه فردا جلسه شورای عالی کار برگزار می شود، گفت: هنوز زمان تعیین دست مزد کارگران مشخص نیست.
مویس کین، مهاجم یوونتوس، که دیشب در دیدار مقابل رم ثانیه‌‌هایی بعد از ورود به زمین اخراج شد با محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی مواجه شد.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
فدراسیون فوتبال در هفته آتی جلسه سرنوشت سازی را برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار خواهد کرد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از بازی با تراکتور یک جلسه هم در زمین چمن تمرین نکرده است.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ۲۶ دی‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن نقد مواضع اخیر مولوی عبدالحمید خواستار حضور وی درجلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان شدند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: جلسه استیضاح فاطمی امین روز یکشنبه ۸ آبان ماه برگزار شود.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
مجلس شورای اسلامی ۲۹ شهریور ماه معرفی نامه زاهدی وفا به عنوان وزیرتعاون،کار، رفاه اجتماعی را اعلام وصول خواهد کرد تا طبق آیین نامه داخلی هفته دوم مهر ماه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برگزار شود.
زمان جلسه تسویه حساب اسکوچیچ اعلام شد
مدیرعامل باشگاه استقلال هفته آینده نشستی را با رئیس جدید فدراسیون فوتبال با محور بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ