بعد از ظهر در جلسه شورای مرکزی حزب شرکت کردم. بحث‌های مهمی در دستور بود. از بیمارستان قلب خواسته بودند برای مشورت راجع به مسائل مربوط به معالجه آقای خامنه‌ای (که روز قبل ترور شده بود) کسی از مسئولان به آنجا برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد از حضور یا عدم حضور هاشمی‌نسب‌ روی‌نیمکت در دیدار فردای تیمش مقابل اظهار بی اطلاعی کرد.
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مرداد از بازدید از اردوگاه طوبای بنیاد شهید و همچنین دیدار با مشاور وزیر ارشاد نوشته‌است. او همچنین روایتی دارد از مناقشات در مورد کاندیداتوری خاتمی. .
همزمان با ایام شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نشست صمیمی دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.
بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و بازنگری و اصلاح قانون اساسی در مرداد ۱۳۶۸، دو یار همراهِ امام خمینی یکی از مشهد و دیگری از رفسنجان که از دهه ۱۳۴۰ صحنه مبارزات مردم را در اقصی نقاط کشور اداره کردند، سکاندار نظام شدند. آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با رای غیر مستقیم مردم توسط مجلس خبرگان رهبری، در کسوت دومین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت و آیت‌الله اکبر هاشمی رفنسجانی با رای مستقیم مردم، پنجمین رییس‌جمهور ایران شد.
هاشمی‌ رفسنجانی روز بیست و پنجم تیر ۱۳۷۹ در مورد اتفاق عجیب افتادن چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات و نقش سازمان مجاهدین خلق نوشته‌است.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جایگزین او شد.هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جایگزین جلیل محبی شد
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
هاشمی‌ رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در روز بیست‌ و هفتم فروردین در مورد ترور سعید حجاریان و خطبه‌های رهبری در مورد دولت و اصلاح‌طلبان نوشته‌ است.
بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسوولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد.
مهدی هاشمی نسب مربی فولاد در پایان دیدار با پرسپولیس گفت که روز خوبی را سپری کرده و بهترین کادوی تولد چند سال اخیرش را گرفته است.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
روز گذشته سرانجام اولین جلسه مهدی تاج با مدیران جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
آقای رئیسی! گزارش‌های فریبنده زیردستی‌ها را باور نکنید؛ این ۱۶ ماه گره‌ای باز نکرده اید؛ لااقل گره تازه نزنید... مدیریت تهران هر روز بدتر از دیروز
نخستین جلسه دادگاه فائزه هاشمی متهم به «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» و «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی» در روز چهارشنبه نهم آذرماه تشکیل شد.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
روز گذشته فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوین با خانواده‌اش ملاقات کرد.
روز گذشته فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوین با خانواده‌اش ملاقات کرد.
سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: وظیفه داریم علم روز و دانش فنی را به سایر قهرمانان و ورزشکاران انتقال دهیم.
یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید، اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
چند روز بعد از درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی، جلسه کمیته انضباطی به محلی برای آشتی کنان دو ملی پوش باتجربه تبدیل شد.
بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، واگذاری بلوک دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا، طبق روال خود در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ