نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده جهت سرکشی در حوزه‌های انتخابیه خود حضور خواهند داشت و جلسه علنی بعدی مجلس اول اسفند تشکیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییر نام خیابان رازی در منطقه ۱۱ به نام مرحوم علی سلیمانی مخالفت و مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون نامگذاری معابر، خیابان و یا فضایی جدید به نام این هنرمند فقید پیشنهاد شود.
علی خطیر که از صبح یکشنبه کارش را در استقلال آغاز کرده، امروز دیدار گرمی با سرمربی و بازیکنان تیم داشت.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس 25 تیر برگزار می‌شود.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل پایان یافت.
رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گفت: از امروز به بعد اسامی نمایندگانی که در رأی‌گیری‌ها مشارکت ندارند را منتشر می‌کنیم.
با اعلام نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی بعدی مجلس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به پایان رسید.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اعلام نایب رئیس مجلس پایان یافت.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد و نشست علنی بعدی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.
علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال، جلسه‌ای فوری و خصوصی با بازیکنان تیمش برگزار کرد.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام پایان جلسه روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ صحن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه بعدی صحن مجلس شورای اسلامی ساعت ۷:۴۵ روز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
ابراهیم رییسی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بعد از بیان توضیحاتی درباره ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲، این لایحه را تقدیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی کرد.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور از نمایندگان در جلسه غیر علنی امروز تقاضا کرد بعد از معرفی گزینه‌ها و مدیران، اصرار بر انتصاب نداشته باشند و اتخاذ تصمیم نهایی را بر عهده مسئول مربوطه بگذارند.
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال تذکر نماینده خمینی‌شهر متشنج شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
طبق گفته نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی بعدی مجلس ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در جلسه فوق‌العاده بعد از ظهر امروز شورای عالی امنیت ملی گزارش مبسوطی از گفتگوهای مرتبط با رفع تحریم‌ها ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ