بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، واگذاری بلوک دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا، طبق روال خود در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند سالی است که موضوع واگذاری سهام خودروسازان مطرح می باشد اما این اتفاق رخ نداده است. خبرنگار نبض بورس از مجید عشقی رئیس سازمان بورس درباره واگذاری خودروسازان پرسیده است. این واگذاری به کجا رسید؟
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته علاوه بر دریافت سهم الشرکه و سود سالیانه به صورت نقدی، از مزایای طرح ارزش مالکانه نیز بهره مند خواهند شد.
تصویب نامه شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی درخصوص نحوه واگذاری سهام عدالت جدید از سوی وزیر اقتصاد ابلاغ شد.
با توجه به اینکه یک سال از دستور رئیس جمهور برای واگذاری خودروسازان می گذرد؛ معاون وزیر صمت می گوید دولت تمام کارهای مربوط به واگذاری سهام تودلی را انجام داده اما کسی حاضر به خرید نیست.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای سال‌ها بحث سهام داری معلمان مطرح بود اما اجرایی نمی‌شد اما قرار است در سال ۱۴۰۲ این مهم محقق شود.
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری باقیمانده سهام دولت در ۴ شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
به گفته یک کارشناس ارشد حوزه خودرو با اجرایی شدن حذف قیمت گذاری دستوری و نیز واگذاری سهام تودلی دو شرکت خودروساز با توقف زیان‌های جاری و جبران زیان‌های گذشته می‌توانیم آینده‌ای روشن برای این صنعت تصور کنیم.
با تصویب شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی قوا، معادل ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود.
مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه بعد از واگذاری خودروسازان دولت به عنوان سیاست گذار حضور خواهد داشت، گفت: واگذاری سهام دولت در خودروسازان انجام خواهد شد.
اگرچه طبق دستور رئیس جمهور باید تا پایان شهریور ماه واگذاری خودروسازان تعیین تکلیف می شد اما به نظر می رسد پس از بررسی واقعیات شرکت ها، دولت به دنبال کاهش نفوذ خود به جای واگذاری سهام است.
وزیر امور اقتصاد گفت: مسأله واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا که از درخواست‌های جدی رییس‌جمهور بود در حال پیگیری است.
حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بورس تابناک گفت: مطالبه نمایندگان و جامعه این است که هر چه زودتر سهام دولتی خودروساز‌ها واگذار شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تشریح آخرین وضعیت شناسایی جاماندگان سهام عدالت، گفت: بزرگترین مانع در واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران خودرو وثیقه بودن این سهام است.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد، گفت: شاید به دلیل جابه‌جایی وزیر صمت واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا به تعویق بیفتد.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به لزوم تجهیز خانه‌های محیط زیست گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا پرسش مهر رئیس جمهور در بازگشایی مدارس موضوع مهم محیط زیست باشد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.
اولین ربات لیزر پوست در جهان در هنگ کنگ ساخته شد. یک شرکت فناوری در هنگ‌کنگ می‌گوید که اولین لیزر هوشمند پوست را توسعه داده است که گرما را اسکن و حساسیت و شکل صورت مشتری را تشخیص می‌دهد. این شرکت بیش از پنج سال را صرف توسعه این فناوری کرد تا به کاهش تعداد صدمات ناشی از درمان‌های دستی انجام شده توسط متخصصان کمک کند. بیش از ۱۰۰ آسیب لیزر صورت در هنگ کنگ بین ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شده است.
یکی از رایج‌تری عوامل بوی بد پا‌ها تعریق بیش از حد است. در اصل زمانی که پا‌های شما عرق می‌کند، به‌خصوص در فصل تابستان و مواقعی که به مدت طولانی کفش و جوراب به پا دارید، باکتری‌ها رشد کرده و بوی نامطلوبی آزاد می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.
در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای راهکاری برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در سال آینده مشخص کردند.
پس از گذشت بیش از ۵ سال از توقف نماد آکنتور، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشایی نماد شنیده می‌شد، اما امروز ۲۲ اسفندماه خبر‌های جدیدی از این نماد شنیده شد که در مطلب زیر به جزییات این خبر می‌پردازیم.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ