جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
نمایندگان کارگری عضو شورای‌عالی کار در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار برگزاری مجدد جلسه شورای‌ عالی کار برای ترمیم دستمزد ۱۴۰۲ کارگران شدند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح در چهار سازمان اصلی نیروهای مسلح تشکیل شد و با جدیت و نظم تشکیل جلسه داده و کار را دنبال می‌کنند.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه ، شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
سیصدو چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی بعد از هشت ساعت مذاکرات سه جانبه به نتیجه رسید و حداقل حقوق کارگران با ۲۷ درصد افزایش همراه شد.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در حال انجام است و هنوز نتیجه‌ای از این نشست بیرون نیامده است.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وزیر کار با اشاره به اینکه فردا جلسه شورای عالی کار برگزار می شود، گفت: هنوز زمان تعیین دست مزد کارگران مشخص نیست.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
سید صولت مرتضوی درباره اینکه جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد سال آینده کارگران از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: درباره افزایش دستمزد کارگران باید با نمایندگان کارگران و کارفرمایان جلسه گذاشت؛ در این زمینه سازوکار قانونی مشخص است و باید در همان چارچوب به یک نتیجه رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت: عدم نوسازی و حل مشکل املاک واقع شده در حریم راه آهن تهران -تبریز باید در دستور کار سومین جلسه شورای عالی نهاد قرار گیرد.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی اشتغال گفت: هدف گذاری شده است تا وعده دولت برای ایجاد بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی تا پایان سال محقق شود.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از ۷ دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
با هماهنگی و نظارت دامپزشکی، مرغ‌های زنده و سالم در واحدهای گرفتار سیلاب، تفکیک و به کشتارگاه ارسال می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ