مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت ۱۳ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از ابتدای تأسیس صندوق تا کنون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از ۱۳ هزار فقره وام ازدواج و ۷۸۱۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی دو هفته گذشته بدهی معوقه تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با پرداخت معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان تسویه شده است.
امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت مبلغ ۹۷۰ میلیارد تومان به کشاورزان کلزاکار بابت خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در روز شنبه ۱۳ خرداد خبر داد.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت ۱۳ همت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۲۴ هزار و ۴۶۰ متقاضی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت ۱۳ همت تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۲۴ هزار و ۴۶۰ متقاضی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
تا امروز یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
طبق بررسی های صورت گرفته برای خرید یک خانه ۱۴۰ متری در محدوده تجریش باید ۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
در افتتاحیه جام جهانی قطر غانم المفتاح جوان ۲۰ ساله قطری که توان یاب است و درگیر یک بیماری نادر و نقص مادرزادی است به قرائت آیه ۱۳ سوره حجرات و تبیین معنای آن پرداخت.
روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
یک مقام مسئول گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ۱۳ هزار و ۴۶۱ واحد پرداخت شد.
بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.
دستیار ویژه سهام عدالت رئیس سازمان بورس با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود، گفت: تکلیف سهام ۳.۵ میلیون متوفی سهام عدالت تا پایان شهریور مشخص می‌شود.
نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور، گفت: در سال ۱۴۲۰ ایران سومین کشور پیر جهان خواهد شد و این اتفاق شرایط هولناکی را رقم خواهد زد به طوری که حتی پرداخت حقوق بازنشستگان نیز ممکن نخواهد بود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران،گفت: مردم استان تهران در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده اند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ