بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری درباره حکم این دیوان مبنی بر انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را ارائه کرد.
حجت‌الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» گفت: پرونده موسوم به آرمستان اراک منتهی به قرار جلب دادرسی شد و امروز پرونده در محاکم اراک ثبت خواهد شد.
اراک- رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم ۹ نفر از هنجارشکنان روز تاسوعا در آرامستان اراک امروز صادر شد.
دیوان عدالت اداری طی حکمی، انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش آموزش کشور را اعلام کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرند از اجرای احکام اعدام متجاوزین به عنف در این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرند از اجرای احکام اعدام متجاوزین به عنف در این شهرستان خبر داد.
کمیته وضعیت بازیکنان رای خود را درباره شهاب طالبی و باشگاه کراپ الوند اعلام کرد.
دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال با حکم کمیته اخلاق به مدت ۳ سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد.
حکم کمیته اخلاق: کامرانی‌فر ۳سال محروم شد
حمله تروریستی به حرم شاهچراغ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم رفع تصرف ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
در پی شکایت رضا گلپور نویسنده کتاب شنود اشباح از سردار سعید قاسمی، دادگاه سعید قاسمی را به تحمل ۱۳ ماه حبس محکوم کرد.
بر این اساس مجموع حکم حبس صادر شده در مورد متهم ردیف اول (فرمانده سامانه دفاعی تور ام یک) ۱۳ سال حبس تعزیری می‌باشد که اشد مجازات (۱۰ سال حبس) با احتساب ایام بازداشت قبلی قابل اجرا خواهد بود.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
یک نیروی امنیتی سابق سفارت انگلیس در آلمان به اتهام دریافت پول و جاسوسی برای روسیه به ۱۳ سال حبس محکوم شد.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
در تیتراژ این سریال نام امیر ابیلی به عنوان سرپرست نویسندگان درج شده است. ابیلی در مهمترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما حضور فعالی داشته است، فردی که با عنوان منتقد سینما در برنامه‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده و از نخستین‌ فعالیت‌هایش می‌توان به حضورش در برنامه برنده باش به عنوان طراح سئوالات اشاره کرد. این برنامه با حکم مراجع عظام به علت تشابه فعالیت با قمارهای مدرن مدیایی تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ