طبق بررسی های صورت گرفته برای خرید یک خانه ۱۴۰ متری در محدوده تجریش باید ۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک رابطه‌ی سمی هستید، ممکن است جدایی آن طور که دیگران فکر می‌کنند، آسان نباشد. بیرون آمدن از آن رابطه می‌تواند فرایندی باشد که ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان ببرد. اگر می‌ترسید شریک زندگی‌تان به شما صدمه برساند یا در گذشته شما را تهدید کرده است، داشتن یک برنامه که امنیت شما را تامین کند، بسیار مهم است. برای این موضوع می‌توانید با خانه‌های امن محل زندگی خودتان یا سایر سازمان‌های اجتماعی مرتبط تماس بگیرید.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن ۴ میلیارد تومان می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.
با بودجه حدود ۳ میلیارد تومان در کدام مناطق تهران می توان خانه دار شد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در سعادت آباد باید حداقل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
طبق بررسی های صورت گرفته برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده میدان ولیعصر باید ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در عباس آباد باید ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران حدود ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان است.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۸۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است.
در بودجه ۱۴۰۲ واحدهای مسکونی و باغ ویلاهایی که بیش از ۲۰ میلیارد تومان ارزش دارند مالیات می پردازند.
هر متر خانه در محله ظفر تهران از متری ۷۹ الی ۲۰۹ میلیون است.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
رهن یک خانه ۹۰ متری در محله مشیریه حداقل ۴۰ میلیون با اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان است.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
در منطقه شرقی تهران خانه از متری ۴۰ الی ۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در رقابت های گرندپری منچستر از امروز در خانه تکواندو آغاز می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ