مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت مبلغ ۹۷۰ میلیارد تومان به کشاورزان کلزاکار بابت خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در روز شنبه ۱۳ خرداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجادسالانه یک‌ میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از یک میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
معاون بهره‌برداری شرکت فاضلاب تهران از تولید ۹۷۰ مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و ساختمان‌های ستادی این شرکت در سال گذشته خبر داد.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو به طور همزمان در سراسر کشور گفت: در این طرح تعداد ۹۷۰ فقره سرقت لوازم کشف شد.
بررسی آمار ساتبا نشان می‌دهد،درحال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده بالغ بر ۹۷۰ مگاوات بوده و بابهره‌برداری از نیروگاه‌های احداث شده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۱۲مگاوات می‌رسد.
رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: چند هفته قبل با مراجعه مرد میان سالی به این پلیس، مبنی بر برداشت غیرمجاز ۹۷۰ میلیون ریالی از حسابش، مشخص شد این فرد به دنبال دریافت تماس واتس اپی مبنی بر برنده شدن در مسابقه رادیویی، درخواست‌های فریبنده شخص کلاهبردار را دنبال کرده است.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در فاصله سه دوره تحصیلی رو به افزایش بوده چنان که در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تعداد بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی ۱۶۱ هزار و ۸۶۷ نفر بوده که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به ۲۱۰ هزار و ۲۲۱ نفر افزایش یافته است.
وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، بیکاری و فقر خانواده‌ها و ناتوانی سرپرستان خانوار از تامین معاش خانواده طی ۶ سال اخیر، یکی از دلایل افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل بوده چنانکه بسیاری خانواده‌ها، اذعان داشته‌اند که برای جبران کسری معاش خانواده، ناچار شده‌اند فرزندان خود را به شاگردی، دستفروشی، پادویی و مشاغل ساعتی بفرستند تا فرزندان هم سهمی از معاش خانوار را عهده‌دار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ