معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران،گفت: مردم استان تهران در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اتوبان آزادگان در بخش رفیوژ میانی، مسیر خط ۴ جمع آوری کننده آب‌های سطحی منطقه ۱۹ قرار گرفته و بخشی هم در منطقه ۱۸ در اتوبان آزادگان، لوله جمع آوری آب‌های سطحی واقع شده است، متأسفانه در برخی قسمت‌ها در طول مسیر، لوله و تجهیزات شهری مربوطه مورد سرقت قرار گرفته و همچنین با توجه به اینکه این خط در رفیوژ میانی اتوبان قرار گرفته و روی آن درخت و فضای سبز تعبیه شده و درختان مورد آبیاری قرار می‌گیرند.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
سرمربی استقلال با گلایه از شرایط این تیم و قول‌های عمل نشده مدیران، از دولت خواست که برای حل مشکلات اقدامی انجام بدهد. او همچنین از صحبت درباره حضور مدیربرنامه هایش در تهران خودداری کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه پنجشنبه ها معابر شهر کم ترافیک است گفت: رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت نمایند.
براتی گفت: شهروندان با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در مصرف آب در روزهای پایانی سال ما را همراهی کنند تا با مشگل قطعی آب مواجه نشویم.
علی نصیری اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه - ۱۱ اسفندماه با مشارکت بیش از ۱۵ سازمان و نهاد تخصصی در ۲۲ نقطه تهران برگزار می‌شود.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بنابر اعلام مرکز اورژانس تهران، میزان مراجعات شهروندان به اورژانس بیمارستان ها در هفته جاری افزایش یافته است.
اگرچه امروز دربند برای تهرانی‌ها یادآور طبیعت‌گردی و کوهنوردی است، اما آبادی دربند بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد و از دوران ناصرالدین‌شاه برای مردم تهران روستایی شناخته شده بود.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳ شرکت برتر هفته اول آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
تا ۱۴۰ سال پیش اصلاً محصولی به نام گوجه‌فرنگی در ایران وجود نداشت تا اینکه معیرالممالک، داماد ناصرالدین شاه بذر این صیفی را وارد ایران کرد و ایرانی‌ها کم و بیش با این محصول آشنا شدند. دوست محمدخان معیرالممالک هم مثل بیشتر خاندان قاجاری به فرنگ علاقه زیادی داشت و با این تفاوت که خیلی اهل گل و گیاه بود و در این مسافرت‌ها به فرنگ هر جا بذری پیدا می‌کرد، آن را به ایران می‌آورد یا با پست می‌فرستاد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال امروز در شرایطی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد که دغدغه هایش در خط حمله به حداقل رسید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روز شنبه در ارتفاعات استان تهران شاهد بارش باران خواهیم بود.
رکورد مصرف آب در روز جمعه ۲۲ مهرماه از نقطه اوج مصرف در تابستان نیز عبور کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
تهرانی‌ها روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳۱دقیقه از وقت خود را در ترافیک شهر تلف می‌کنند. جمعیت ۹میلیون نفری پایتخت طبق آمار مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور، در مجموع روزانه ۴میلیون‌و۶۵۰هزار ساعت و سالانه بیش‌از یک‌ونیم میلیارد ساعت را در ترافیک سپری می‌کنند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به آمارهای موجود، بیش از یک و نیم برابر درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود.
محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش ازیک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی ها نشده است.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از افزایش بیش از ۳۰ درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی خبر داد ‌و گفت از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد،۲۶۰ هزار خودرو از تهران خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ