یک مقام مسئول گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ۱۳ هزار و ۴۶۱ واحد پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده میرداماد حداکثر ۳۶ میلیون تومان با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: امسال ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.
در ۸‌ماه امسال ۱۰۹ میلیارد تومان وام ازدواج برخلاف هدف قانونگذار به افراد بالای ۵۰ سال پرداخت شده است.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ علاوه بر تأمین ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، دولت در جهت حمایت از سفره مردم، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هم برای یارانه نان در نظر گرفته است.
رئیس سازمان اورژانس کشور، به تشریح مشکلات و چالش های ناوگان اورژانس پرداخت.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، از رشد ۳۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت پوشش در ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در این مطلب به مشخصات و موضوع فعالیت این شرکت می پردازیم.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو‌های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه‌ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رساندند.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای مشمولان مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت، تا کنون حدود ۲۸۰۰ مودی به درگاه سازمان مراجعه کرده اند.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ