پارلمان رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت این رژیم از عاملان عملیات استشهادی را با ۹۴ رأی تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
قانون جدید آفساید فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشت و با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن صدای مستاجران شد.
وزارت اسرا و امور آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون جدید نژادپرستانه علیه اسرا، هشدار داد.
مجلس قانونگذاری برزیل اقدام جالبی را برای حمایت از وینیسیوس جونیور و جلوگیری از اتفاقات این چنینی انجام داد.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
قانون جدید، ترویج برخی اعمال مانند جراحی زیبایی و پرهیز از درمان توسط اینفلوئنسرها را ممنوع می‌کند. همچنین، تبلیغ دستگاه‌ها و ابزارهای به ظاهر پزشکی که فاقد تاییده و استاندارد لازم هستند، غیرقانونی خواهد بود.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
کسانی که قدرت رای‌آوری دارند و می‌توانند آرای مردم را جذب کنند اگر در صحنه نباشند مشارکت محدود می‌شود. به شخصه معتقد هستم که قانون انتخابات را نباید مجلس تصویب کند.
کنست رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه قانون مصونیت بخش برای نتانیاهو را تصویب کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که رأی کنست رژیم صهیونیستی به قانون اعدام اسرای فلسطینی، نقض فاحش همه عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصویب قانون لغو تابعیت عاملان عملیات ضد صهیونیستی منجر به انفجار اوضاع خواهد شد.
منابع فلسطینی از تصویب پیش نویس قانون سلب تابعیت یا اقامت اسرای فلسطینی در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.
آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.
پارلمان ترکیه قانونی را برای مبارزه با گمراه سازی رسانه‌ای تصویب کرد که هر فرد یا نهادی که اقدام به نشراطلاعات کذب نماید به سه سال زندان محکوم خواهد شد.
منابع خبری اعلام کردند که پارلمان ترکیه قانون جرم انگاری نشر اخبار کذب را تصویب کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از دستاوردهای مرکز نوآوری، فناوری و علم‌آفرین پیشران، گفت: تصویب قوانینی مانند قانون جهش تولید دانش‌بنیان نشان‌دهنده توجه مجلس به اولویت‌های کشور است.
مجلس نمایندگان دومای روسیه با رأی مثبت اکثریت نمایندگان قانون «افزایش همبستگی در ارتش» را تصویب کرد.
کره شمالی قانونی را تصویب کرد که به کیم جونگ اون اختیار انجام اقدامات هسته‌ای را در صورت حمله به کره شمالی خواهد داد.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران قانون جهش تولید دانش‌بنیان مبنی بر توسعه صنایع دانش‌بنیان با انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان، را تصویب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ