این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره علت بروز مشکلاتی در اجرای طرح دارویاری اظهار کرد: علت آن است که یا پول ندارند و یا این‌که دیر به دیر پول می‌دهند و یا اصلا درست پول نداده و به مریض می‌گویند که بعدا بیا پولت را بگیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
سردار آزمون در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در آستانه انتقال به مارسی در لوشامپیونا بود اما مسئولان بایر لورکوزن با درخواست باشگاه فرانسوی مخالفت کردند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
بررسی‌های یک مطالعه مروری سیستماتیک نشان داد که شیوع خود درمانی در زنان ایرانی نسبتاً بالا است و عواملی مانند در دسترس بودن داروها، هزینه بالا ویزیت پزشکان، اعتقاد به بی‌ضرر بودن خوددرمانی؛ از مهم‌ترین عوامل موثر در این مشکل است.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
«داریوش نسبی‌تهرانی»، مدیرعامل انجمن صرع، از کمبود دارو‌های کنترل‌کننده تشنج در ایران انتقاد و نگرانی‌هایی را مطرح کرده بود «ممکن است دارویی به یک نام، اما از یک شرکت خاص، در روند درمان بیمار مؤثر باشد؛ اما همان دارو با تولید شرکت دیگری، بیمار را با عوارض جدی از‌جمله تشنج روبه‌رو کند. پزشکان ترجیح می‌دهند که حتی داروی بیماران را از این نظر هم تغییر ندهند؛ چرا‌که وابستگی بیماران صرع به یک داروی خاص بسیار زیاد است.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر -نقل و انتقال- پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
همراه بیمار گفت: حدود ۴۰ روز قبل بود که مادرم را به دلیل «زمین خوردگی» به بیمارستان نیشابور انتقال دادیم و بنا به نظر پزشکان به دلیل شکستگی استخوان پا بستری شد تا عمل «پلاتین گذاری» انجام شود. این درحالی بود که هزینه زیادی را متحمل شدیم و «پلاتین ها» را نیز در بیمارستان تهیه کردند. اما از چند روز قبل تورم وحشتناکی در پای مادرم پدیدار شد و درد جانکاهی وجودش را فرا گرفت. وقتی با همه سختی‌ها دوباره او را نزد متخصصان ارتوپدی بردیم و تصویر برداری‌ها انجام شد به حقیقت تلخی رسیدیم که بیانگر کج شدگی یا شکستگی «پلاتین» در پای مادرم بود.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ