طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش و پژوهش هلال احمر از واردات ۲۰۰ عینک واقعیت مجازی جهت آموزش مقابله با مخاطرات خبر داد.
عینک واقعیت مجازی اپل با نام تجاری ویژن پرو با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری از همین محصولات بود که به تازگی معرفی شده است.
طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.
در حافظهِ تاریخی بیشتر ایرانیان، گوینده و مبدع جمله تاریخی «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» کسی نیست جز آیت‌الله سید حسن طباطبایی ملقب به آیت‌الله سید حسن مدرس. اما واقعیت این است که خالق و گوینده این جمله، شخصی است به نام حجت‌الاسلام علی‌اکبر شیخ‌الاسلام نماینده مردم اصفهان در چهارمین دوره مجلس شورای ملی.
نسبت به این موضوع که قرار است "ویژن پرو" (Vision Pro) عینک واقعیت افزوده اپل چه کاری انجام دهد آگاهی داریم، اما هنوز متعجب هستیم که چرا باید آن را بخریم! اپل نیز از این موضوع گیج شده است.
فصل گرما و آفتاب رسیده و این سئوال همیشگی مطرح است که آیا می‌ارزد عینک آفتابی گران‌قیمت بخریم؟
فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید
دانشجویان مهندسی دانشگاه استنفورد یک عینک هوشمند ابداع کرده اند که به فرد کمک می کند با کمک واقعیت افزوده و هوش مصنوعی پاسخ سوال های مخاطبش را بدهد.
این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند.
اگر وزیر صمت یا هر مسئول دیگری تحریم‌های شکست خورده، صادرات نفتی و غیر نفتی رشد داشته و اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، نتیجه طبیعی باید کاهش تورم، کاهش نرخ ارز، خودرو و طلا، مسکن، اجاره بها و البته قیمت مواد غذایی باشد. اما زمانی که ادارک، احساس و واقعیات عینی زندگی روزمره مردم، خلاف این نتایج را اثبات می‌کند، یکباره از تمامی آمار‌ها ارزش و اعتبارزدایی می‌شود
احمد زیدآبادی نوشت: اکثریت تودۀ مردمی که به انقلاب پیوسته بودند، متأثر از قرائت‌های سنتی و یا کم‌وبیش نوگرایانۀ از اسلام که از منابر و تریبون‌های روشنفکری دینی ترویج می‌شد، «حکومت عدل علی» را مصداق عدالت واقعی تلقی می‌کردند و در انتظار تحقق عینی آن پس از استقرار دولت انقلابی بودند.
طبق گزارشی جدید اپل عرضه عینک سبک واقعیت افزوده خود را به دلیل چالش های فناورانه برای مدتی نامعلوم به تاخیر انداخته است.
رنزی می‌گوید بخش‌هایی از طیف الکترومغناطیسی که این نوع عینک‌های دید در شب دریافت می‌کنند هم از محدوده نورمرئی و هم از محدوده طیف مادون قرمز نزدیک، هستند. موج‌های مادون قرمز نزدیک، بخشی از طیف هستند که درست در کنار بخش قرمز قابل رویت طیف قرار دارند.
نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، برای افزایش تمرکز بازیکنان خود، تمرینات این تیم را با عینک مشکی برگزار می‌کند!
یکی از دلایل اصلی نابینایی، دژنراسیون ماکولار مرتبط با سن است که  سب می شود بینایی فرد سالمند مبهم شود یا از بین برود. در همین راستا عینک «آرگس»(Arges) برای کمک به این وضعیت ساخته شده اند.
رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی به دور از واقعیات عینی، اعلام کرد که این کشور به زودی بر روسیه پیروز می شود.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
عین اللهی با اشاره به اینکه امسال ظرفیت جراحان قلب چند برابر سال‌های قبل شده است، تصریح کرد: این خبرها مثل دیگر موضوعات علیه کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود و واقعیت ندارد.
این واقعیت تلخ موجب تأسف شدید است که همه می‌دانند یک گروه منحرف از اسلام در افغانستان به نام اسلام نسل‌کشی می‌کند و حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارد، ولی متولیان اسلام در برابر مرگ خاموش مسلمانان مظلوم سکوت می‌کنند! رسالت متولیان دین کجا باید متجلی شود؟
شرکت لنوو از عینک جدیدی رونمایی کرده که محتوای نمایشگر رایانه را روی لنزهای خود و در برابر چشمان کاربر قرار می دهد تا حریم خصوصی وی را بهتر حفظ کند.
آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعا‌هایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می‌کند که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی‌های پیاپی را به صورت عینی می‌بینند و لمس می‌کنند.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
دکتر ربابه نوری، عضو تیم تخصصی مهارت‌های زندگی گفت: عشق در عین حالی که یک هیجان است، نوعی نیاز هم محسوب می‌شود و به هنگام تجربه آن هورمون‌های خاصی در بدن ترشح می‌شود.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ