عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی با استفاده از پیش‌ثبت‌نام می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت نام نکنند تا هزینه ردصلاحیت از دوششان برداشته شود.
محمد تقی نقدعلی گفت: بسیاری از تغییرات جدی در ماهیت مجازات‌ها در ارتباط با حجاب و عفاف به نظر باید رخ بدهد مثل نگاه به مسئله حجاب دربحث مباحث فرهنگی، که در کنار مسائل قضایی باید دیده شود، بحث حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تقویت قوای نظامی انتظامی و بسیج مردمی، همچنین قاطع بودن در برخورد قضایی زمانی کار به مراحل قضایی می‌رسد از مواردی است که فکر می‌کنم تغییر خواهند کرد.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: غلامرضا تختی فرد کوچکی در دنیای کشتی نیست، وقتی به نام این شخصیت مسابقه برگزار می‌کنند باید هر طور که می‌شد حداقل ۶ تا ۷ تیم خارجی هم دعوت می‌کردند.
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: دولت به کمک شهرداری بیاید و مشکلات شهر آفتاب را برطرف کند.
عضو شورای شهر تهران از وضعیت نظام نامه مشارکت محلات انتقاد کرد.
شمار زیادی از کشورهای عضو سازمان ملل از جمله ایران، روسیه، ونزوئلا و آمریکا از وضعیت حقوق‌بشر در فرانسه انتقاد کردند.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
عضو شورای شهر تهران گفت: در برخی مواقع مسافران بی آر تی بیش از ۴۰ دقیقه معطل می‌مانند تا اتوبوس در ایستگاه پارک وی حاضر شود و مسافران را به تجریش برسانند.
جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.
ملی‌پوش پاراتنیس روی میز درخصوص اتفاق عجیبی که برایش رخ داده، توضیحاتی را ارائه کرد.
مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید این کشور راهی جز انتقال به آسیا ندارد.
آیت‌الله حیدری گفت: اعتراض این شخص نسبت به اعدام اغتشاشگری که باعث ارعاب مردم و جرح یک بسیجی شده بود، از روی عدم آگاهی وی نسبت به فقه اسلام است یا از جای دیگری نشات می گیرد؟
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: چگونه می‌توانیم مترو تهران را به دست کسانی بسپاریم که متوسط فعالیت آنها ۳ ماه است.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه در انتقاد به عملکرد دولت گفت: تا کی می‌خواهید بگویید هرچه فریاد دارید بر سر دولت قبلی بزنید؟
مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبری موضع حسن عباسی درباره ورزشکاران را عیر اخلاقی خواند و از سخنان اخیر دبیر ستاد امربه معروف هم انتقاد کرد.
پیشنهاد ایجاد شبکه پارک‌های علم و فناوری بین المللی کشورهای عضو اتحادیه حاشیه اقیانوس هند در راستای تبادل نظر و همکاری‌های فناوری و انتقال تکنولوژی به تصویب رسید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی از ستاد اربعین انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی این ستاد شد.
عضو سابق مرکز پژوهش‌ها از روش مالیاتی خاندوزی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ