قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
حسین انصاریان با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در حوزه دین و معارف، اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های کشور در دعوت از کارشناسان دینی و روحانیون، خوب و شایسته عمل نمی‌کنند و برخی افراد که به عنوان کارشناس مذهبی در رسانه‌ها حاضر می‌شوند از بنیه علمی و دینی بالایی برخوردار نیستند.
انتقاد از عملکرد برخی نمایندگانی که جز منافع جناحی و دریافت رانت شخصی چیزی در کارنامه فعالیت سه سال اخیر خود ندارد، همچنان ادامه‌دار است و چهره‌های شاخص اصولگرا با نتیجه سیاست رقابتی که به انتخاب چنین افرادی ختم شده، منتقد هستند؛ بنابراین باید تأکید داشت که حضور نامزد‌هایی از همه احزاب و جریان‌های سیاسی در کنار ایجاد فضای رقابتی و امید به افزایش مشارکت یک کارکرد مهم دیگر هم دارد و آن انتخاب اصلح است.
یک روزنامه اصولگرا با انتقاد از رئیسی نوشت: صدای «مردم معترض» را خاموش نکنید / با شرمساری، از آنان «عذرخواهی» کنید
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
برهانی نوشت: تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است.
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
تربت‌حیدریه ـ فرماندار تربت‌حیدریه ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های این شهرستان، به کلیه مدیران آنها ۱۰ روز فرصت داد تکلیف نهایی پروندهای تسهیلات تکلیفی را مشخص کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
وضعیتی نامطلوب که ماحصل عملکرد جمعی است؛ از مردمی که از برداشتن قدم‌های کوچک برای رفع آلودگی هوا (مثل گرم کردن دمای منازل در حد بهینه در فصول سرد یا پرهیز از سفر‌های تک سرنشین با خودروی شخصی) دریغ می‌ورزند تا مسئولان فعلی و قبلی که انبوه قصور و تقصیر را در کارنامه دارند و برخی از ایشان صف نخست انتقاد از آلودگی هوا را رها نمی‌کنند!
انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
کلسیم در سوخت و ساز مناسب سلولی، خصوصاً سلول‌های عصبی و ماهیچه‌ای سهیم است. این عنصر همچنین در عملکرد کلیه ها، انعقاد خون و فعالیت برخی آنزیم‌ها نقش دارد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
انتقادات تند جواد خیابانی از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه در انتقاد به عملکرد دولت گفت: تا کی می‌خواهید بگویید هرچه فریاد دارید بر سر دولت قبلی بزنید؟
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
مجارستان از اتحادیه اروپا خواست به جای اتهامات نادرست علیه بوداپست، بحران انرژی واقعی را حل کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ