دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
ترامپ بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر با انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی دولت کنونی و کنترل مرزهای این کشور جامعه کنونی آمریکا را به «جهنمی جهان سومی» تشبیه کرد.
دی‌سانتیس در بخشی از این مصاحبه با روزنامه اسرائیل‌هیوم به موضوع ایران پرداخته و ضمن انتقاد از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته که «خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد.»
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
دادستان سابق آمریکا با انتقاد از نگه داشتن اسناد محرمانه امنیت ملی این کشور از سوی ترامپ گفت که از میزان حساسیت و تعداد آنها شوکه شده است.
دادستان سابق آمریکا از نگهداری اسناد محرمانه این کشور از سوی رئیس‌جمهور سابق آن انتقاد کرد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با انتقاد از خروج عجولانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان گفت: ما در خروج از افغانستان بسیار بی‌ملاحظه رفتار کردیم و فکر می‌کنم این شرم‌آورترین و ضعیف‌ترین حالت در تاریخ کشور ماست.
پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتقاد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تاکید کرد که برجام هنوز نمرده است.
دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از فعالیت کلیسای ارتدوکس اوکراینی جلوگیری می‌کند. دولت او همچنین به این کلیسا‌ها یورش می‌برد و کشیش‌ها را دستگیر می‌کند. مشکل اینجاست که چرا چنین فردی یک سوپراستار دموکرات است!»
«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا، بامداد امروز (جمعه)، اقدامات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
معاون رئیس جمهور در دوره دونالد ترامپ با انتقاد از سیاست های دولت بایدن گفت که آمریکایی ها خواستار بازگشت به سیاست های دولت ترامپ هستند.
گری نویل از دفاع جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از شرایط برگزاری جام جهانی قطر به شدت انتقاد کرده و دفاع تمام‌قد او از قطر را رسوایی توصیف کرد.
با نزدیک‌شدن به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور پیشین این کشور با انتقاد از دولت کنونی این کشور، خواستار حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه شد.
بازیکن مشهور اسنوکر جهان از عدم بکارگیری جوانان در این رشته ورزشی به شدت انتقاد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا از تصمیم احضار خود توسط کمیته تحقیقات پیرامون حادثه حمله به ساختمان کنگره انتقاد کرد.
در کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود آمده که ترامپ از احتمال کشته‌شدن توسط ایران به دلیل ترور سردار سلیمانی به شدت می‌ترسد.
لیز چنی پیش‌تر از رهبران حزب جمهوری‌خواه انتقاد کرده بود و دونالد ترامپ و حامیان جمهوری‌خواهش را به دنبال کردن مسیری متهم کرد که دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کند.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ