یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.
قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
سکوت یورگن کلوپ درباره شایعات مربوط به انتقال کیلیان امباپه به لیورپول شکست و او به نوعی این شایعات را مسخره کرد.
یورگن کلوپ به سکوت در مورد احتمال انتقال جوردن هندرسون به الاتفاق عربستان پایان داد.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و بعد از گفتگویی با یورگن کلوپ و کسب اجازه از او موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق اعلام کرد.
یورگن کلوپ که به دلیل انتقاد از یک داور محروم شده و در دیدار امروز مقابل استون‌ویلا روی نیمکت تیمش حضور ندارد روی سکوهای آنفیلد بازی را با شرایط ویژه‌ای دنبال می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر از سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران در نشست‌های خبری انتقاد کرد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را هم شکست بدهد.
دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.
لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.
یورگن کلوپ با انتقاد شدید از قضاوت استوارت آتول، صحبت با داوران را به صحبت کردن با مایکروویو شبیه دانست.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به ضرر تیمش انتقاد کرد و گفت بازی باید با نتیجه مساوی تمام می‌شد.
یورگن کلوپ هنوز توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار نگرفته است و آنها حتی او برای ناکامی او دلیل‌تراشی می‌کنند، اما مقطع حیاتی یک هفته دیگر در انتظار او است.
باشگاه برزیلی فلامنگو شایعات اخیر درباره انتقال ستاره این تیم، ژوائو گومس، به لیورپول را «دروغ‌های بی‌ سر و ته» توصیف کرد.
رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به انتقاد از عملکرد تیمش برابر ناپولی پرداخته است.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکسل از وقت‌کشی تیم حریف انتقاد کرد و گفت گلزنی در دقیقه 98 بهترین پاسخ به این اقدام نیوکسلی‌ها بوده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از باشگاه بورنموث که بعد از شکست 9-0 مقابل شاگردان کلوپ سرمربی‌اش اسکات پارکر را اخراج کرده بود انتقاد کرد.
اکانت رسمی باشگاه فولام پاسخ انتقاد عجیب یورگن کلوپ بعد از تساوی لیورپول در خانه این تیم را داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ