رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از موضوعاتی که باعث طولانی شدن رسیدگی به لایحه «حجاب و عفاف» شد، این بود که نیروی انتظامی می‌خواست جریمه‌ها را به حساب خود بریزد و در آخر مقرر شد که به خزانه دولت برای هزینه در اوقات فراغت خانواده ریخته شود. نوری‌قزلجه در این‌باره تاکید کرد: «باید متخصصین امر بررسی کنند که این پول‌ها قرار است به کدام حساب واریز شود و مردم را به سوی بهشت رهنمود خواهد کرد.»
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
وزیر بهداشت گفت: ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: قرار بود آخر همین هفته رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند اما به دلیل تلاقی با سفر به آفریقا مقرر شد سفر استانی اواسط هفته آینده انجام شود.
لطیفی با تأکید بر اینکه بنای دولت بر تعطیلی پنجشنبه است، در عین حال متذکر شد که با وجود اختیار دولت در تعیین تعطیلات هفته، اگر مجلس تصمیمی بگیرد که تبدیل به قانون شود، دولت تبعیت خواهد کرد.
آصفری گفت: قبل از تجمعات این طرح در کمیسیون مجلس در حال بررسی بود و در آخر کار که طرح مجلس نهایی شده بود و دولت دید که زورش نمی‌رسد تا طرح را به مجوز محور تبدیل کند یک لایحه آورد.
نماینده مردم بافق در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان امور استخدامی مبنی بر اینکه دولت اختیار دارد برای تعطیلات تعیین‌تکلیف کند، گفت: تغییر تعطیلات آخر هفته باید با مصوبه مجلس باشد.
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
لایحه دولت برای افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است؛ اما برخی از نمایندگان مجلس با هدف«سامان‌دهی تقویم تعطیلات رسمی» سه ایراد (نقص محتوا) به این لایحه وارد کردند و قصد اصلاح آن را دارند.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: در سال اول دولت سیزدهم نسبت به سال آخر دولت قبل، میزان جلب سرمایه گذاری ۲.۵ برابر افزایش یافت.
مدیرانی که تا توانستند از برش و امکانات دولتی بهره بردند و به مدارج بالا در مدیریت فدراسیون های ورزشی رسیدند و وقتی در همان دولت بازنشسته شدند، به قوانین دولتی تن نمی‌دهند و خود را از بازنشستگی مستثنی می‌دانند.
روزنامه اصلاح‌طلب در کنایه‌ای نوشت: آنها که می‌خواستند ارز را ۵ هزار تومان کنند، رااهی پیدا کنند تا آخر سال ۵۰ هزار تومان نشود!
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از تصویب مصوبه‌ای در دولت مبنی بر تعطیلی دو روز آخر هفته برای همه کارکنان خبر داد.
بانک مرکزی طبق قوانین باید حساب‌های بانکی تمامی شرکت‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت را به حساب واحد خزانه منتقل کرده و مانع از اتلاف منابع عمومی شود.
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
ساری- فصل شالیکوبی در مازندران به روزهای آخر و پایانی رسید و با این حال حکایت و دغدغه کشاورزان همچنان باقی و انبارها با محصول دپو پر شده است و وعده های هرساله مسئولان هم راهگشا نیست.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه فصل کاشت گندم تا چند روز آینده در استانهای شمال غربی و سردسیر آغاز می شود، گفت: دولت قول داده که تا آخر هفته مطالبات گندمکاران را تسویه کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت قبل پویایی و نشاط کمتری داشت به حدی که در ۲ سال آخر رئیس جمهور حتی برای تقدیم بودجه هم به مجلس نمی‌آمد.
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه و زاوه از کشف بقایای اثری تاریخی حین خاکبرداری توسط بخش خصوصی در شهرستان زاوه خبر داد.
طی چند روز گذشته اطلاعیه‌‌‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این اطلاعیه‌‌‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. با توجه به اینکه فرآیند افزایش سرمایه زمان‌بر است، ناشران موظفند پس از سپری‌شدن هر یک از مراحل در سامانه کدال شفاف‌‌‌سازی کنند. در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌‌‌ها پرداخته شده است.
رئیس دولت نهم و دهم به بیان برخی از تهدیدها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ پرداخت و گفت: تا لحظه آخر آن انتخابات، بنده را به اخراج از کشور و نابودی تهدید می کردند اما وقتی دیدند موثر واقع نشد، یکی از دو جناح سیاسی، مدعی شد که ما او را بر سر کار آوردیم و دیگری هم می گفت که ببینید شما چه کار غلطی کردید، بروید توبه کنید و دیگری هم آن را تایید می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ