رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: در سال اول دولت سیزدهم نسبت به سال آخر دولت قبل، میزان جلب سرمایه گذاری ۲.۵ برابر افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست تلخ مقابل استرالیا، مانع بزرگ بر سر مسیر زنان فرانسوی در جام جهانی شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
حکم جلب فردی که با سلاح سرد در یکی از مدارس البرز اقدام به درگیری با عوامل مدرسه کرده بود، صادر شد.
در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.
دادگاه حکم جلب غلامرضا فتح آبادی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس را صادر کرده است.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مؤلفه اصلی در تحقق شعار سال به ویژه رشد تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری و جلب رضایت آنها است.
یکی از بازیکنان سرشناس استقلال اتومبیل خود را وارد بازار آگهی‌ها کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان ۱۵۳ اخطار گرفته و رأی قضایی دارد و پلمب شده و مالک فک پلمب انجام داده بود که این اقدام وی منجر به صدور دستور جلب توسط قاضی شده است.
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و تربیتی و جلب مشارکت معلمان دو اصل مهم و اساسی سند تحول بنیادین است.
عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه طی ۲ سال گذشته روند فرسایشی طولانی مدتی را تجربه کرد و شاخص بورس از نیمه دوم سال ۹۹ دیگر نتوانست نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند، با توجه به چنین اتفاقی اکنون این بازار نسبت به سایر بازارها از پتانسیل بیشتری برای رشد برخوردار است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اطلاع رسانی درست، شفاف و به هنگام از خدمات دولت برای جلب اعتماد عمومی، همراه کردن مردم با اهداف و سیاست های کلان کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی تأکید کرد.
ادر میلیتائو، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل در رستوران سرآشپز معروف ترکیه‌ای سوژه شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: با هدف جلب سرمایه گذار، اطلس سرمایه گذاری در استان‌ها طراحی می‌شود.
اینترنت کشور از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با محدودیت‌هایی همراه شد که در امری کم‌سابقه این اختلال برای بیست و چهارمین روز متوالی همچنان ادامه دارد. این نابسامانی در حالی در مسیر خود در حال پیشروی است که در عصر کنونی بیش از هر زمان دیگری اینترنت به زندگی اقتصادی و معیشت ده‌ها میلیون ایرانی گره‌ خورده است، اما اینکه قطعی اینترنت تا چه حدی بر معاملات بازار سهام تاثیر گذاشته و در پی آن معیشت و سرمایه سرمایه‌گذاران حاضر در بازار یادشده را تحت‌الشعاع قرار داده است، موضوعی است که توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کرده است.
خمین - نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شفافیت و اقناع افکار عمومی موجب جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و نقشه‌های براندازانه دشمن را خنثی می‌کند.
ایجاد امید و توقع، درصورتی ممدوح است که با تخلف از وعده و عدم تحقق توقعات، همراه نشود وگرنه سکوت و وعده ندادن به‌مراتب بهتر یا به‌عبارتی کم‌هزینه‌تر است. از طرفی وعده منطقی دادن و عمل به آن، به‌شدت در جلب و تقویت سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی مؤثر است.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
در حالی که مهم ترین اخبار فوتبال ایران مربوط به انتخابات پیش رو است، انتخاب های پایه ای در سراسر کشور همچنان در حال انجام است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت‌های بزرگ با جلب اعتماد مردم می‌توانند سرمایه های سرگردان در سطح جامعه را جمع آوری کنند و در مسیر اجرای پروژه های توسعه کشور گام بردارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ