عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی گفت: میانگین نمرات امتحانات نهایی امسال ۱۰/۰۲ بود در حالی که در سال گذشته ۱۱/۲۲ بوده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت بود که کمیسیون این ماده را حذف کرد.
حالا اکوسیستم‌های دریایی و دیگر بخش‌های اقلیم زمین ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.
پرسپولیس به احتمال فراوان باتجربه‌ترین و البته مسن‌ترین تیم لیگ برتر در دوره بیست و سوم خواهد بود.
تیم های لیگ برتری با میانگین ۶ روزه برای هر بازی لیگ برتر به مصاف همدیگر می روند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران از نظر میانگین قدی خواهد بود.
این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در عین حال گفت: این مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: میانگین حقوق معلمان از ۱۰.۵ میلیون پس از رتبه‌بندی به ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.
محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت قطعیت ندارد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر قطعیت ندارد و تا امروز ۲۲ خرداد برنامه توسعه هفتم به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.
Street Fighter 6 نظر منتقدین را به خود جلب کرد.
ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت، برای سال ۲۰۲۲، مجموعا حدود ۲۲۶ میلیون دلار بسته جبرانی دریافت کرد که بیش از ۸۰۰ برابر میانگین حقوق کارکنان بود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت میانگین ۲۰درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته اما برخی از نمایندگان معتقدند که مثلا حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از ۱۲ تا ۱۳ میلیون، درصد افزایش بیشتری داشته باشد.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
سخنگوی اقتصادی دولت از موافقت هیات وزیران با رشد ۲۰ درصد میانگین حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت:سخنگوی اقتصادی دولت از موافقت دولت با افزایش میانگین ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین پرداخت حقوق در سال گذشته، هفت میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که اکنون به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسیده است.
می‌توان گفت هر سفر استانی رئیسی به طور میانگین ۵.۱۷ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. در این سفر‌ها حدود ۲۰درصد اعتبارات، صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود؛ بنابراین رئیسی برای هر سفر به‌طور میانگین سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان حقوق و دستمزد می‌دهد.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ