رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: قرار بود آخر همین هفته رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند اما به دلیل تلاقی با سفر به آفریقا مقرر شد سفر استانی اواسط هفته آینده انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش ساماندهی شود.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: به دنبال آن هستیم که لایحه عفاف و حجاب در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد و این لایحه نسبت به لایحه اولیه‌ای که به مجلس ارائه شد، تفاوت‌هایی یافته است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی امید انتخاب شده و ظرف یک هفته آینده معرفی خواهد شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هفته آینده بعد از تکمیل نشست‌های خود با دولتمردان، گزارش خود را به دولت ارائه می‌دهیم و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
عبدی نوشت: رئیسی: ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد. آینده سفره مردم را بسیار روشن می‌بینیم. این گزاره‌ها هنگامی که هر روز و هر هفته تکرار شود، این معنا را به ذهن متبادر می‌کند که وضعیت این موارد نگران‌کننده است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: شنبه هفته آینده اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب خواهند شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به یزد در پنجشنه و جمعه هفته آینده خبر داد.
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به پایان تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در هیئت دولت، گفت: دولت می‌تواند هفته آینده تبصره‌ها را به مجلس ارسال کند تا مجلس بررسی بودجه را آغاز کند.
اردبیل- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مشکل دارو هفته آینده حل می‌شود.
به نظر می‌رسد تصمیم اخیر رئیسی با انتقاد‌ها و مخالفت‌های بسیاری در افکار عمومی مواجه شود. اما در نهایت تصمیم گیرنده نمایندگان مجلس هستند که قرار است در هفته آینده به بررسی گزینه جدید وزارتخانه بپردازند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس، جلسات علنی هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هفته آینده لایحه دو فوریتی افزایش حقوق‌ها در مجلس بررسی خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه ۷ شهریور به مدت ۲ روز به صورت مقطعی از ساعت ۸ صبح الی ۴ عصر در حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان ممنوع است.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان هفته آینده، وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شود.
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به سوال از عین‌اللهی وزیر بهداشت در دستور کار نمایندگان در جلسات علنی مجلس در هفته آینده قرار دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان
تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی موفق شد توندلا را شکست داده و قهرمان سوپرجام پرتغال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ