رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از تصویب مصوبه‌ای در دولت مبنی بر تعطیلی دو روز آخر هفته برای همه کارکنان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل گردشگری داخلی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم سامانه‌ای ایجاد شود که از طریق آن همه کارکنان بتوانند از زیرساخت های تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
کلیه کارکنان داروخانه موظف به رعایت رفتار حرفه‌ای، اخلاق داروسازی و کلیه شئون اسلامی و قانونی در همه جنبه‌های ارائه خدمت در داروخانه هستند و موسس داروخانه باید بر رعایت موارد فوق توسط سایر کارکنان داروخانه نظارت داشته باشد.
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی استان در روز شنبه ۲۴ دیماه غیرحضوری شد و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی نیز دورکار شدند.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان سال۱۴۰۲ همه کارکنان نیروی زمینی ارتش صاحب منزل سازمانی و تا پایان سال۱۴۰۳ همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.
شرکت فنرسازی زر با توانست با خودباوری، همت و تلاش همه کارکنان و برنامه ریزی منسجم با تولید 921 تن و فروش به میزان هزار و 23 تن رکورد 10 ساله تولید و فروش را در آبان ماه به ثبت رساند.
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش فت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.
فرمانده کل ارتش از آغاز ساخت ۶۴ هزار واحد خانه شخصی برای کارکنان خبر داد و گفت: در پایان این برنامه، همه کارکنان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال خدمت صاحب خانه خواهند شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات و فشار‌هایی که روی دولت وجود دارد، در دولت تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان دارد حقوق کارکنان و بازنشستگان ترمیم شود. خواهش من از نمایندگان این است که سقف ارائه شده در لایحه دولت به مجلس، تحت هیچ شرایطی افزایش پیدا نکند.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.
در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۵ تن از ایشان وخیم است.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ