با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاداش کمربند و کیف مردانه به دختر قایقران!
جزئیات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲
بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور سالیانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان به مناسبتهای مختلف به حساب کارمندان واریز خواهد شد.
عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.
توضیحاتی از وزیر نیرو، درباره طرح پاداش مدیریت مصرف برق را مشاهده میکنید.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس با ورود عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی تغییر کرد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با گل سه امتیازی خود مقابل استقلال تهران دنبال بازگشت به ترکیب اصلی این تیم است.
رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلّم فرمودند: سُمِّی شَوَّالاً لأِنَّ فِیهِ شَالَت ذُنُوبُ المُؤمِنِینَ أی اِرتَفَعَت؛ شوّال را از این جهت شوّال نامیدند که در آن ماه، گناهان مؤمنان مرتفع و برداشته می‌شود (المراقبات. ص ۳۶۲). بدان که وقت ظهور آثار اعمال ماه رمضان و اعطای پاداش آن، روز عید فطر است (المراقبات. ص ۳۳۴). امام سجّاد علیه السّلام به اولاد خود می‌فرمود: لَیلَهُ القَدرِ لَیسَ دَونَ لَیلَهَ القَدر؛ شب (عید) فطر کمتر از شب قدر نیست (المراقبات. ص ۳۳۴)
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
خواهران منصوريان بعد از كسب عنوان قهرمانى ليگ ووشو مدال‌ها و ۲۰ درصد پاداش قهرمانی خود را به مردم زلزله‌زده خوی اهدا کردند.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
وزیر اقتصاد گفت: طی سالهای اخیر نظام جزا و پاداش در کشور به گونه‌ای بوده که به نفع فعالیت‌های مضر بوده است؛ بنابراین نظام جزا و پاداش باید به نحوی تغییر کند که تولیدکننده در صدر قرار گیرد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران المپیک و پارالمپیک برابر است و به صورت مساوی پرداخت می‌کنیم.
باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده این هفته پرداختی به آنها داشته باشد.
پاداش تیم ملی و مدیران مهم‌تر از انتخاب جانشین کی‌روش!
مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
تیم‌ملی فوتبال ایران با صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، تاریخ‌سازی کرد، اما پس از این صعود تاریخی، پاداش‌ها پرداخت نشد تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب با وعده و وعید مدیران فدراسیون فوتبال شکسته شد، اما در نهایت یک بازیکن، آن هم با تهدید موفق به گرفتن این پاداش شد؛ آن بازیکن کسی نبود جز ناصر حجازی!
محرابیان گفت: نزدیک به هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی بخش خانگی شد که مجموع این اقدامات، منجر به ارائه برق بیشتری به بخش‌های خدمات و صنعت شد.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
با وجود بسته شدن پرونده کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، هنوز پاداش مدال‌آوران این بازی‌ها به صورت کامل پرداخت نشده اگرچه بودجه لازم برای آن تامین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ