لطیفی با تأکید بر اینکه بنای دولت بر تعطیلی پنجشنبه است، در عین حال متذکر شد که با وجود اختیار دولت در تعیین تعطیلات هفته، اگر مجلس تصمیمی بگیرد که تبدیل به قانون شود، دولت تبعیت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
خبر جدید مازیار لرستانی درباره تغییر جنسیتش
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
شرکت T&AT طیف رادیویی را به AST SpaceMobile اجاره می‌دهد تا بتواند اینترنت ماهواره‌ای را بدون هیچ گونه تغییری در تلفن همراه مشتریان، برای آن‌ها ارسال کند.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.
رضا قوچان نژاد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بعد از مدت‌های طولانی با نمایش تصویری در صفحه شخصی اش از تغییر چهره جدیدش خبر داده است.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
اگرچه سازمان خصوصی‌سازی به تغییر مدیران عامل دو باشگاه اشاره نکرده، اما با تغییر هیئت مدیره و ورود افراد جدید در بدنه مدیریتی هر دو باشگاه، ممکن است آن‌ها تصمیم به تغییر مدیران عامل دو باشگاه نیز بگیرند که این مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در روزهای آینده خواهد بود.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
وزیر کشور خبر داد که محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فدراسیون جهانی کاراته از تغییر قوانین داوری در سال 2023 خبر داد.
خبر تغییر رستم قاسمی که در سه روز گذشته به‌صورت جدی ازسوی دولت دنبال می‌شد، به‌نظر می‌رسد که در سطحی دیگر در حال پیگیری است. طی روزهای گذشته برخی خبرها حتی حاکی از انتخاب جانشینی برای قاسمی از میان افراد نزدیک به دولت بود و در این چارچوب مذاکراتی نیز با برخی چهره‌ها انجام شده بود؛ اما فعلا تغییرات در سطوح پایین‌تر رخ خواهد داد.
منابع رسانه ای از حذف بند عدم مذاکره با ولادیمیر پوتین در شروط رئیس جمهور اوکراین برای آغاز مذاکره با روسیه خبر داده و اعلام کردند این تغییر با دستور العمل دولت آمریکا صورت گرفته است.
بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای به بانک های عامل از تغییری مهم در قرارداد تسهیلات بانکی خبر داد. رویکردی جدید از سوی سیاست گذار پولی که می تواند در وصول مطالبات بانک ها موثر باشد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
مقامات عراقی از افزایش تدابیر امنیتی جدید در اطراف پایتخت این کشور خبر دادند.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ