اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و ۱۸ تیم حریفان خود را در این مسابقات شناختند.
برنامه دیدارهای هفته اول تا پنجم فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
«برنامه توسعه باید توانمندی پیش بینی ۵ سال آتی را داشته باشد. حجم بی ثباتی کشور در فروش نفت، بودجه و جی بی تی از یک سو و حجم هزینه‌های کشور و تورم از سوی دیگر، حتی برای شش ماه آینده قابل پیش بینی نیست. حتی نمی‌دانیم مذاکرات برجامی به کجا خواهد رسید و اگر به جایی برسد، قیمت نفت، طلا و ... چه میزان خواهد شد.»
رییسی: دیدگاه‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان گرفته و از تجربیات شش برنامه گذشته استفاده شده است. برنامه‌نویسی همواره در کشور بوده، ولی سخن در میزان اجرای برنامه‌هاست. یک آسیب‌شناسی ضرورت داشت. خوش‌بینانه گفته می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌های گذشته اجرا شده است که این میزان قابل قبول نیست. ما برنامه‌های گذشته را آسیب شناسی کردیم.
برنامه هفتم توسعه درحالی در هفته جاری با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد که صندوق توسعه ملی شش پیشنهاد در زمینه‌ رابطه دولت و این صندوق درمورد درآمدهای نفتی طی برنامه ارائه کرده است.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
سازمان لیگ برنامه شش هفته آتی لیگ برتر را اعلام کرد.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود.
دیدارهای هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد و قرار است از این هفته تماشاگران هم به ورزشگاه ها برگردند.
برنامه هفته ۱۶ تا ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می شود.
برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.
در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B اعلام شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اسامی داوران و ناظران هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مشخص شد.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
سازمان لیگ فوتسال زمان برگزاری دیدارهای شش هفته مسابقات لیگ برتر این رشته را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ