برنامه هفتم توسعه درحالی در هفته جاری با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد که صندوق توسعه ملی شش پیشنهاد در زمینه‌ رابطه دولت و این صندوق درمورد درآمدهای نفتی طی برنامه ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال برای جذب برناردو سیلوا دستمزد سالانه 75 میلیون پوند را به این بازیکن پیشنهاد می‌دهد.
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
روسونری برای عقد قرارداد با مارکوس تورام دستمزد سالیانه 4.5 میلیون یورویی به این مهاجم فرانسوی پیشنهاد کرده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در جلسه ای که با اعضای کمسیون صنایع داشت قول داد که یک خانه تکانی اساسی در وزارتخانه انجام دهد.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
جلسه بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و اخذ رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از صبح امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲در صحن علنی مجلس برگزار شد؛ در پایان جلسه امروز رضا مراد صحرایی توانست از نمایندگان مجلس رای اعتماد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش را به دست بیاورد.
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
سخنگوی وزارت صمت گفت که در طرح پیشنهادی وزارت صمت برای واردات خودروهای کارکرده عمر خوروها باید در محدوده پنج سال باشد و استاندارد سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست را پاس کند.
دیاریو اسپورت امروز خبر از جدی‌تر شدن گفت‌وگوهای بارسلونا با لیونل مسی داد و جزئیاتی از قرارداد پیشنهادی باشگاه کاتالان را نیز منتشر کرد.
خبرنگار اسپانیایی از جزئیات پیشنهاد بارسلونا به مسی پرده برداشت.
پپ گواردیولا پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی، پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرد.
اعضای شورای شهر تهران با نگارش نامه‌ای خطاب به سران قوا پیشنهاداتی در رابطه با کنترل بحران آلودگی هوا پایتخت ارائه دادند.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
شهریار افندی زاده با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به تدقیق تبصره‌های بودجه وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن جزئیات پیشنهادی حوزه راه و شهرسازی برنامه هفتم توسعه در هفته آینده نهایی خبر داد.
فاطمه راکعی درباره جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: میزبانان این نشست خواستار ارایه پیشنهادات مصداقی از سوی اصلاح‌طلبان شده‌اند. اصلاح‌طلبان نیز در بیانیه خود تاکید کرده‌اند که پیشنهادات اصلاحی خود را در آینده ارایه می‌کنند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
خداآفرین- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اما و اگرهای مطرح شده در مورد رانش زمین پیشنهادی مسکن ملی شهر خمارلو، گفت: صحت و سقم این موضوع با آزمایش مکانیکی خاک بررسی می شود.
یک منبع سیاسی مطلع در گفتگو با شفق نیوز فاش کرد که مقتدی صدر، رهبر جریان صدر ابتکارعمل جدیدی را برای خروج از بحران سیاسی در عراق پیشنهاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ