اسامی داوران و ناظران هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه حضور اعضای کادر فنی تیم ملی ایران برای بررسی بازی های هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.
برنامه و داوران هفته دوم لیگ برتر ایران
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس عراب براقی برای پرسپولیس و مهدوی برای استقلال سوت خواهند زد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلاش ما آن است که بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای در مجلس دنبال شود که از نیمه دوم امسال اجرایی شود.
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
با اعلام ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اجرای برنامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب به تعویق افتاد.
با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، هفته آینده جلسه‌ای مهم در حضور سرمربی تیم ملی برای تعیین برنامه فصل بعد برگزار می‌شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاكید بر اینكه برای تولید و تحویل 800 هزار خودرو برنامه ریزی شده و در هفته اول کاری سال 1402 با قدرت و شروع خیلی خوب، نزدیک به 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید و تحویل محقق شده است، گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا  در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود، گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.
برنامه مسابقات هفته شانزدهم تا بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شد.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
برنامه و اسامی داوران و ناظران هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) اعلام شد.
برنامه و اسامی داوران و ناظران هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) اعلام شد.
امیرحسین پور محمد، مدافع چپ هوادار تک گل تیمش در هفته دوم را به ثمر رساند.
برنامه و داوران هفته دوم لیگ برتر ۲۲
سخت‌گیرانه‌ترین برنامه مدیریت مصرف برق در 3 سطح برای ادارات و دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شده و تا کنون به 70 درصد هدف‌گذاری خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ