عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید 50 درصد درآمد حق پخش باید به تیمهای باشگاهی تعلق پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت باید بدون هیچ تعللی و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد. ‌
شاهرود- هویت ملی، احساس تعلق فرد به یک دولت یا یک ملت است، یک حس مشترک مردمی و این همان موضوعی است که درباره «شاهوار» هم صدق می کند.
حسین راغفر می گوید: «حتی اگر بگوییم بانکداری خصوصی بدتر از بانکداری دولتی عمل کرده، باید بر این نکته نیز تاکید کنیم که تمام نظام بانکی مقصر است. در ضمن ما در ایران چیزی به نام بانک خصوصی نداریم. بانک‌ها در ایران خصولتی هستند. یعنی بخش قابل توجهی از سود‌ها به دولت‌ها و نهاد‌ها تعلق دارد.»
در حالی که ۱۳۹ روز بیشتر به آغاز بازی‌های آسیایی باقی نمانده است هنوز ستاد عالی بازیهای آسیایی لیست نهایی رشته‌ها را اعلام نکرده و ورزشکاران برخی رشته‌ها در بلاتکلیفی مانده‌اند.
کیوان زرگری، کارتونیست روزنامه هم‌میهن سهام تعلق گرفته به نوزادان را موضوع طنز خود قرار داده است.
در بروزرسانی توییتر که می‌توان گفت به تازگی اتفاق افتاده‌است، تیک خاکستری به افراد دولتی، سیاسی، روسای جمهور فعلی و یا سابق تعلق گرفته‌است؛ اتفاقی که در ایران تنها آیت‌الله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را شامل شد.
رئیس کمیته صنعت مجلس با اشاره به اینکه دولت باید لایحه مالیات بر عایدی سرمایه را به مجلس می‌داد، گفت: دولت نباید مشکلات خودرو را به قوای دیگر یا سایر بخش‌های کشور حواله دهد و فرافکنی کند.
دزفول- استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دولت و مجلس، سهم دولت از درآمد صنایع نیشکر به استان خوزستان تعلق گرفت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی در مسیر پیشرفت در حوزه ساخت نیروگاه تعلل ایجاد کرد و این باعث قطعی شدید برق در کشور شده است و الان طلبکار شدند.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکا پس از تعلل ۹ روزه، معافیت تحریمی سوریه را اعلام کرد وتبعیض در کمک به مردم زلزله‌زده سوریه و ترکیه یک نوع سقوط و انحطاط انسانی و اخلاقی بود.
باشگاه پرسپولیس همچنان شکایت رسمی خود مبنی بر نحوه جدایی مهاجم هلندی اش را به فیفا ارائه نداده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون و مصوبه دولت هرجا پروژه‌ای مربوط به طرح جهش تولید مسکن اجرا شود باید ۵ درصد پروژه را به ایثارگرانی تعلق بدهد که بنیاد شهید معرفی می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: هشت ماه است که شهرداری تهران به سامانه پاکنا متصل نشده است.
تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل تاخیر در ثبت نام، فرصت حضور در مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان را از دست داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: هنوز پاسخی از سوی آمریکا به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نکردیم. همچنان در مسیر مذاکرات هستیم؛ بهتر است وارد روند و جزئیات پس از آن نشویم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در گذشته عادت اشتباهی وجود داشت که در بستر آن پروژه ها با تعلل افتتاح می‌شدند.
محسنی بندپی گفت: اکنون درباره مسائلی مثل تعلل در افزایش حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی و همچنین معلمان مشمول رتبه‌بندی آموزش و پرورش شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران از تعطیلی ۵۰ درصد از کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی به دلیل تعلل دولت در قیمت گذاری این محصول خبر داد.
عضو هیات مدیره سندیکای کنسرو از سیاست گذاری دولت در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی به شدت انتقاد کرد و گفت: تعلل مسئولان بازار رب گوجه فرنگی را دچار نابه سامانی کرده است.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ