اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده ۱۶ هستیم.
قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و ۱۸ تیم حریفان خود را در این مسابقات شناختند.
برنامه دیدارهای هفته اول تا پنجم فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه، ظرفیت تولید نفت از ۳ میلیون و ۸۳۸ هزاربشکه فعلی به ۴ میلیون و ۴۵۰هزار بشکه درپایان این برنامه می‌رسد که از جهشی ۱۶ درصدی درظرفیت تولید نفت ایران حکایت دارد.
وزیرکار گفت: فکر می‌کنم در ویرایش نهایی لایحه برنامه توسعه هفتم مواد ۱۵و ۱۶ که در مورد کاهش دستمزد کارگران تازه‌کار بود، حذف شده و احتمالا این موضوع دیگر در دستور کار نیست.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود.
دیدارهای هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد و قرار است از این هفته تماشاگران هم به ورزشگاه ها برگردند.
یک کارشناس اقتصادی در واکنش به عدم ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس، می‌گوید: «برنامه هفتم توسعه را که یک‌شبه نمی‌نویسند؛ سوال این‌جاست که دولت در ۱۶ ماه گذشته چه می‌کرده است؟»
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می شود.
برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
صبح امروز برنامه چهار هفته ابتدایی سوپرلیگ زنان درحالی اعلام شد که در طی این چهار هفته، پالایش نفت آبادان همواره میزبان بوده و فجر شیراز در تمام مسابقات مهمان خواهد بود!
در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B اعلام شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اسامی داوران و ناظران هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مشخص شد.
هفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با برگزاری مسابقات به میزبانی اندیمشک، اصفهان و اهواز پیگیری می شود.
هفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با برگزاری مسابقات به میزبانی اندیمشک، اصفهان و اهواز پیگیری می شود.
برنامه هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور و اسامی داوران و ناظران مسابقات اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ