هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای بررسی کلیات این لایحه از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
بر خلاف اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه این هفته فوتبال برتر ممکن است تکلیف کادر فنی این تیم تا پنج شنبه مشخص نشود.
با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، هفته آینده جلسه‌ای مهم در حضور سرمربی تیم ملی برای تعیین برنامه فصل بعد برگزار می‌شود.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
آلن شیرر همراه با گری لینه‌کر به برنامه Match of the Day بازگشت و از احساس خود در هفته سختی که گذشت گفت.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اعلام شد.
استقلال از امروز باید مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم شود و بر اساس برنامه ریزی امروز تمرین ریکاروی بعد از بازی با صنعت نفت را پشت سر می گذارد.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفت: دولت ابتدا لایحه بودجه و پس از آن برنامه هفتم توسعه را ارائه می‌کند که این هم منطقی است.
تیم استقلال بعد از دیدار دوستانه با هوادار در هفته جاری هم دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار خواهد کرد.
سخنگوی دولت می‌گوید علی کریمی مشکلی ندارد، ولی در همین چند هفته گذشته، بسیاری از چهره‌های ورزشی و تلویزیونی به دلیل حمایت از علی کریمی بازداشت شده، بازخواست شده یا ممنوع‌الکار شده‌اند. حسین ماهینی از جمله بازداشتی‌هاست که بعد از چند روز آزاد شد، بازیکنان پرسپولیس بازخواست شدند و مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش هم به دلیل حمایت از علی کریمی ممنوع‌الکار شد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
پخش برنامه «فوتبال یک» که به صورت هفتگی روز‌های پنجشنبه روی آنتن می‌رود، بعد از دو هفته توقف با تغییر مجری از سر گرفته شده است.
برنامه فوتبال یک که اختصاص به بررسی لیگ آزادگان دارد از امروز بعد از دو هفته وقفه پخش خواهد شد.
با توجه به برنامه ریزی انجام شده بعید است مشکلی برای برگزاری دربی پایتخت در هفته دوازدهم قبل از جام جهانی وجود داشته باشد.
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند جلسه تمرین در تهران، راهی اتریش می‌شود و یک هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی، به احتمال زیاد اردوی خود را در دبی برگزار می‌کند.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ