به گفته تحلیلگران امنیت سایبری، شرکت پروتی در روسیه، سخت افزار و نرم افزار برای کمک به دولت‌ها جهت نظارت بر ارتباطات خطوط تلفن، ایمیل‌ها و تراکنش‌های کارت اعتباری، از جمله موارد دیگر را توسعه می‌دهد. این شرکت با وزارت دفاع روسیه قرارداد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است که ایران میزان انباشت اورانیوم غنی شده خود را کاهش داده است.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان آمریکایی در مقابل آزادسازی شش میلیارد دلار از دارایی های نفتی مسدود شده ایران به توافق رسیده اند.
روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شد که مهدی طارمی به تعهدات خود نسبت به پورتو وفادار است و از این تیم جدا نمی شود.
این روزنامه با ادعای اینکه «ظریف متن برجام را نخوانده، امضاء کرد» نوشت: تاکنون به دفعات به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام پرداخته شده است. اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عبرت برجام، لزوم بی‌اعتمادی به آمریکاست. هر چند که در دولت قبل برخی دولتمردان تاکید کرده بودند که امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، اما برجام یک‌بار دیگر ثابت کرد که دولت آمریکا - چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات - به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
این شبکه به دلیل وابستگی امنیتی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تلاش رسمی برای بازتولید آشوب و جنگ داخلی در ایران، توسط وزارت اطلاعات به عنوان شبکه‌ای تروریستی تلقی شده بود که گفته می‌شود با توافق میان ایران و عربستان، عوامل این شبکه تلاش داشتند تا از طریق رژیم صهیونیستی به تأمین مالی خود بپردازند.
روزنامه الیوم عربستان از تردید بزرگ مدیران الهلال برای مذاکره با طارمی یا لوکاکو خبر داد.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که پیش‌بینی می‌شود آمریکا به زودی کار تخلیه نفت از یک نفتکش ایرانی را که پیشتر توقیف کرده بود، آغاز کند. این کشتی در حال حاضر، در سواحل تگزاس لنگر انداخته است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که طالبان به خواسته قانونی مسئولین ایرانی جواب سربالا می‌دهد و حتی حاضر نیست هیأت کارشناسی ایرانی را برای راستی‌آزمائی ادعای خشکسالی و بی‌آبی هیرمند به افغانستان راه بدهد، اصحاب تطهیر دچار انفعال شده‌اند، اما هنوز هم حاضر نیستند از مسیر نادرستی که طی کرده‌اند برگردند.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با اشاره به این که آمریکا و کشور‌های اروپایی تلاش‌های دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران را از سر گرفته‌اند، با استناد به ادعای منابع مطلع مطرح کرد که نماینده‌ای از ایران در سازمان ملل و رابرت مالی در ماه‌های اخیر گفتگو‌های مستقیم داشته‌اند.
یک رسانه صربستانی در خبری اختصاصی اعلام کرد دوشان ولاهوویچ در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد.
روزنامه جوان نوشت: روحانی در سفر سال ۹۴ به اندونزی به جای هواپیمای ریاست جمهوری، با یک ایرباس برجامی به اندونزی رفت که فخر برجام را بفروشد، اما عملاً آن سفر آورده‌ای برای ایران نداشت.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
روزنامه نگار افشاگر نقش آمریکا در انفجار خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه هر گونه ادای شهادت در برابر کنگره این کشور یا شورای امنیت را رد کرد.
کرملین ادعای روزنامه آمریکایی درباره دریافت اطلاعات غلط از جنگ اوکراین توسط پوتین را رد کرد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
یک روزنامه آمریکایی امروز ادعا کرد که آمریکا و اروپا قرار است فردا سقف قیمت نفت روسیه را در رقمی بین ۶۰ تا ۷۰ دلار اعلام کنند.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
وزارت امور خارجه آمریکا به داستان سرایی جدید روزنامه وال استریت ژورنال علیه ایران واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه آمریکا به داستان سرایی جدید روزنامه وال استریت ژورنال علیه ایران واکنش نشان داد.
لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی نوشت: یک مقام ارشد دولت ایالات متحده گفت، در صورت احیای توافق برجام هزاران سانتریفیوژ ایران که در حال کار است متوقف و حذف می‌شوند.
روزنامه کیهان با انتقاد از موضع یکی از روزنامه‌ها‌ی اصلاح طلب نوشت: ادعا شده که آمریکا و اروپا به ادامه مذاکرات اصرار دارند و در مقابل این روسیه و چین هستند که انعقاد توافق برجام را مخالف منافع خود می‌بینند. ادعا‌های این متن تحریف‌کننده اظهارات نمایندگان روسیه و چین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ